Mappen en sub-mappen in WLN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Beste lezer van dit bericht,

Ik zit met de volgende vraag.
Ik heb een hoofdmap Gmail, waar een aantal submappen onder hangen, waaronder de map Alle berichten.
Ik heb ook een hoofdmap genaamd Opslagmappen, hierin weer diverse submappen met historie.
Als ik Alle berichten oproep krijg ik alle berichten, ook de berichten welke in de Opslagmappen staan.
Hoe kan ik dit zo inrichten dat ik bij Alle berichten alleen de berichten uit de hoofdmap Gmail te zien krijg.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Harry

Hallo Harry, Het woord zegt het al "Alle berichten"

Als je een bericht uit je Postvak IN of uit een van je aangepaste mappen in de IMAP-client verwijdert, wordt het bericht nog altijd weergegeven in de map [Gmail]/Alle berichten.

Dit is de reden hiervoor: in de meeste gevallen wordt bij het verwijderen van een bericht uit een map slechts het maplabel van dat bericht verwijderd, met inbegrip van het label dat aangeeft dat het bericht zich in je Postvak IN bevindt. In de map [Gmail]/Alle berichten worden al je berichten weergegeven, of ze nu labels hebben of niet. Als je een bericht uit alle mappen wilt verwijderen, verplaats je het naar de map [Gmail]/Prullenbak.

Gmail maakt gebruik van labels.

https://support.google.com/mail/answer/10708?hl=nl

Ik maak labels vaak op naam of bedrijf of vakantie enz enz. Ik vink dan de mail aan en gooi die in die Label.

Harry.JPG

Beste Manamana,

Ik begrijp het verhaal wel, het gaat mij er juist om dat ik een groep berichten kan aanwijzen als te bewaren historie zonder dat dit bij Alle berichten weer terugkomt.
Ik vind het wel handig als ik bij Alle berichten een overzicht krijg behalve die specifieke historie.
Dat gaat dus blijkbaar niet, ik was er al bang voor.

Voor verdere suggesties sta ik open.

Met vriendelijke groet,
Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan