mappen en submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Ik wil graag in "mijn ducumenten" niet alleen mijn gemaakte mappen (bij voorbeeld op onderwerp) zien maar ik wil ook submappen maken die ik dan meteen kan zien.
Wie kan mij de weg wijzen?
Met vriendelijke groet, Ruut
 
Ehh ..... Numlock-* (toetscombi Numlock+'Sterretje op het nummerieke toetsenbordgedeelte)
Weer 'dichtklappen' Numlock+minteken.
Terug naar 'originele situatie': verkenner herstarten
 
Sorry maar dit is voor mij abacadabra. Natuurlijk heb ik gewoon mappenoverzicht en kan ik de onderliggende mappen laten zien dan wel verdwijnen. Maar misschien heb ik mijn vraag niet goed gesteld.
Ik bedoel het volgende.
Ik wil graag een mappenoverzicht met alle "gewone" mappen waarbij dan b.v. naast een weergegeven map staat aangegeven (in mapjes) wat er in die map zit. Een soort orrganisatieschema. Maar misschien kan wat ik wil wel helemaal niet.
Groet,
Ruut
 
Hoi Ruut,

Wat je wilt zit -los van de Windows Verkenner die een beetje hetzelfde doet- niet in Windows. Er zijn wel tal van tooltjes die proberen te realiseren wat jij wilt. Ik ken ze niet bij naam (ik geef alleen hoop); in de PC-Active waar ik maandelijks van smul staan in op de CD-rom die er bij zit regelmatig freeware en trail-versies van dit soort spul. (Daarom weet ik dat.) Of die tooltjes zich dan ook weer openbaren als jij in Word op Bestand-> Openen klikt weet ik weer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan