m.overkamp
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2003
Beste mensen,
Ik heb net een nw pc met windows 8.
Ik heb een account aangemaakt zonder aanmelding, want ik wil al dat synchroniseren niet.
Ik had hiervoor windows 7 en gebruikte windows mail. Geen live mail, want deze gebruikte ik voor mijn Hotmail.
Nu heb ik het volgende probleem;
Op windows 8 wil windows mail niet werken. Krijg steeds foutmeldingen.
In windows mail had ik diverse mappen. vb OC, Remco, Ma, login, marktplaats enz.
Ik heb dus microsoft outlook geactiveerd.
Hier wil ik ook de submappen aanmaken en de gegevens van mijn oude pc daaronder verdelen.
Nu is het zo, dat als ik windows mail open er steeds een nieuwe map herstelde bestanden aangemaakt wordt, maar welke leeg is.
Ook haalt windows mail de mails uit outlook en stopt ze onder windows mail.
Hier blijven ze wel in de postvak in staan, maar ik durf even iets te veranderen.
Als ik de herstelde bestanden verwijder, komen ze de volgende dag terug.
Is het handig om de submappen in oulook te maken en zo ja waar?
Of moet ik iets anders doen?
Ik heb alles ook nog op mijn oude pc staan.
Dank voor de hulp.
Ik heb net een nw pc met windows 8.
Ik heb een account aangemaakt zonder aanmelding, want ik wil al dat synchroniseren niet.
Ik had hiervoor windows 7 en gebruikte windows mail. Geen live mail, want deze gebruikte ik voor mijn Hotmail.
Nu heb ik het volgende probleem;
Op windows 8 wil windows mail niet werken. Krijg steeds foutmeldingen.
In windows mail had ik diverse mappen. vb OC, Remco, Ma, login, marktplaats enz.
Ik heb dus microsoft outlook geactiveerd.
Hier wil ik ook de submappen aanmaken en de gegevens van mijn oude pc daaronder verdelen.
Nu is het zo, dat als ik windows mail open er steeds een nieuwe map herstelde bestanden aangemaakt wordt, maar welke leeg is.
Ook haalt windows mail de mails uit outlook en stopt ze onder windows mail.
Hier blijven ze wel in de postvak in staan, maar ik durf even iets te veranderen.
Als ik de herstelde bestanden verwijder, komen ze de volgende dag terug.
Is het handig om de submappen in oulook te maken en zo ja waar?
Of moet ik iets anders doen?
Ik heb alles ook nog op mijn oude pc staan.
Dank voor de hulp.