mappen koppelen aan contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zonwering

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2006
Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik een map kan koppelen in contactpersonen. Outlook 2000 geeft aan dat het niet kan alleen bestanden maar misschien weet iemand met een omweg een oplossing hiervoor of misschien met een macro? Alleen weet ik niets van vba.

met vriendelijke groet,

Nee de vraag staat nog steeds open echter heb ik het op een andere manier opgelost in outlook 2000. Ik weet wel dat het mogelijk is in outlook 2003

Hoe heb je dat dan opgelost.

Elk van mijn relaties heeft een directory, hierin staan brieven spreadsheets foto's e.d.

vanuit outlook zou ik daar ineens naartoe willen klikken zonder eerst in de verkenner ook weer de relatie te moeten gaan zoeken.

Ook moet ik hier met outlook gemaakte brieven gaan opslaan.

- zet de outlook balk aan (bij beeld)
- maak evt. een nieuwe groep aan in de outlook balk
- Kies onder: bestand, nieuw, vervolgens snelkoppeling op outlookbalk
- klik onder: zoek in, op outlook en selecteer bestandsysteem
- zoek de gewenste map op waar de e-mail in moet komen en selecteer
deze.
- klik op Ok

Bij veel mappen kan je eerst een hoofd map maken naar de outlook balk waardoor in de mappenlijst de overige mappen zichtbaar blijven waarna je de overige mappen kunt slepen naar de outlook balk.

Heb je e-mail verzonden of ontvangen hebt sleep je de e-mail naar de gewenste map. Indien je de e-mail ook niet meer wilt zien dan eerst de schift toets vasthouden en daarna slepen.

Het is niet optimaal zoals in outlook 2003 maar het werkt.

Succes er mee.

Hoi,

Vraagje: hoe kan het in Outlook 2003 dan wél, want ook daar kan je alleen bestanden en geen mappen als snelkoppeling plaatsen.

Sorry voor de late reactie,

Je kunt nog steeds in outlook mappen koppelen door een snelkoppeling uit windows te slepen naar de groepen van snelkoppelingen in outlook.

Hoi,

Dit begrijp ik niet: wat is volgens jou een 'groep van snelkoppelingen in Outook'?

Dat item heb ik nog nooit kunnen ontdekken en welke versie van outlook dan ook .....

Met "groepen van snelkoppelingen in outlook" bedoel ik de snelkoppelingsknop in het navigatievenster aan de linkerkant van outlook 2003 waar je groepen kunt aanmaken of een nieuwe snelkoppeling kunt toevoegen.

Indien je een nieuwe groep aanmaakt kan je de gewenste map uit windows hier naar toe slepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan