Mappen maken in Win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Ik ben met het testen van MAIL in Win10 PRO 64-bits op iets merkwaardigs gestuit.

Op een bepaald moment kon ik mappen maken in Win10 b.v. Familie, Kennissen, Vrienden, Leveranciers en deze mappen weer onder verdelen op naam

dus zoiets als:
Familie
Jan Filarski

Momenteel lukt dit beslist niet meer, mogelijk door de e.o.a. Windows update ?

Of weet ëën van jullie hoe dit moet?

MVG
Jan Filarski

Gebruik Windows Live Mail in plaats van de Windows 10 Mail app.

Hallo Terrarabo

Als ik weet hoe ik een screenafdruk of screenfoto in dit bericht kan zetten, kan ik het U laten zien.

Op die screenafdruk staan n.l de mappen Post in en Post uit met een onderverdeling van een paar namen zoals Post in | Familie | Crelis Waaijer verder was ik nog niet gekomen

In iedergeval het KON DUS BLIJKBAAR WEL en nu lukt het dus niet meer.

MVG
Jan Filarski

Gebruik deze knop voor het toevoegen van een plaatje:
Plaatje.JPG

Hallo Terrarabo
Ik denk dat het plaatje uploaden gelukt is met behulp van Edmoor

2016-02-23 (2).jpg

Zie deonderverdeling die ik eerder zelf heb aangebracht

MVG
Jan Filarski

Volgens mij moet je de mappen aanmaken in de webmail van je mail account en worden ze daarna automatisch gesynchroniseerd.

Ik weet het niet want ik gebruik het niet omdat er een Windows account voor nodig is en ik wil op mijn PC graag m'n locale account blijven gebruiken. Maar het is in ieder geval wat ik zou proberen.

Volgens mij moet je de mappen aanmaken in de webmail van je mail account en worden ze daarna automatisch gesynchroniseerd.

Hallo Edmoor,
Ik heb als provider Ziggo, dus je bedoeld dat ik eerst die mappen aan moet maken op de Webmail van Ziggo ?
Ik heb inmiddels mijn Familieleden hierop aangemaakt als proef
Nu nog even synchroniseren een zetje geven
Ik ben benieuwd. Ik meld het als het lukt.
MVG
Jan Filarski

Dat bedoel ik inderdaad.

Ik denk dat als je dit artikeltje leest, edmoor het pijltje keurig netjes in de roos heeft gegooid............ (met name het 2e gedeelte van het artikel, dat begint met het vetgedrukte Can I Create.....)

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet want ik gebruik het niet omdat er een Windows account voor nodig is en ik wil op mijn PC graag m'n locale account blijven gebruiken. Maar het is in ieder geval wat ik zou proberen.

Hallo Edmoor,

Ik heb het uitgespit.

Je moet wezen in de Webmail for Microsoft Mail, dan inloggen met je MS account en dan kun je mappen en sub-mappen aanmaken.
Als je klaar bent hiermee, ga je er uit. Dan enige minuten wachten en de Mappen staan in Microsoft Mail
Tevens heb ik nog de twee Accounts (quicknet en Micorsoft-Mail) aan elkaar gekoppeld zodat een overbodig werk behoef te doen
MVG
Jan Filarski

Ik denk dat als je dit artikeltje leest, edmoor het pijltje keurig netjes in de roos heeft gegooid............ (met name het 2e gedeelte van het artikel, dat begint met het vetgedrukte Can I Create.....)

Hallo gast0225

Inderdaad zo werkte het eerst dat is ook de berichtgeving waarmee ik begon (eerste werkte het zo, en nu dus niet meer)

Ik heb de op[lossing gevonden met behulp van Edmoor (die me op het spoor heeft gezet), alleen moest ik zitten in Webmail for Microsoft Mail, want alleen daar kun je mappen en sub-mappen aanmaken
Dan enige tijd wachten tot de mappen overgenomen zijn in je eigen Microsoft Mail en klaar was Jan (in dit geval)

MVG
Jan Filarski

Zoals ik al zei, ik gebruik het zelf niet. Maar fijn dat het is opgelost en ook dat je de oplossing hier hebt geplaatst voor anderen met dezelfde vraag :thumb:

Hallo gast0225

Inderdaad zo werkte het eerst dat is ook de berichtgeving waarmee ik begon (eerste werkte het zo, en nu dus niet meer)

Ik heb de op[lossing gevonden met behulp van Edmoor (die me op het spoor heeft gezet), alleen moest ik zitten in Webmail for Microsoft Mail, want alleen daar kun je mappen en sub-mappen aanmaken
Dan enige tijd wachten tot de mappen overgenomen zijn in je eigen Microsoft Mail en klaar was Jan (in dit geval)

MVG
Jan Filarski

Je vatte mijn bericht niet helemaal denk ik? Dat "stukje" is precies wat edmoor bedoelde en waaraan ik refereerde toen ik dat pijltjes gooi berichtje schreef. ;) :D

Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,
Okay, mijn foutje. Maar ik ben eruit.
Dus bedankt.
Mvg
Jan Filarski

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan