mappen naam kan niet gewijzigd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinpp

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
zodra ik een naam wil wijzigen van alleen een map dan geeft hij de volgende fout aan:

''Het bestand of de map bestaat niet."

ik heb al geprobeerd er 2x op te klikken en naam te wijzigen

ik heb rechtermuistoets en naam wijzigen gedaan,

en ik heb in word bij het opslaan geprobeerd een submap aan te maken maar dan kan ik de naam ook niet wijzigen.

dit is alleen op mijn windows vista ultimate versie 32bits.
als ik naar mijn windows xp ga dan kan ik de namen van de mappen wel weer wijzigen.

ok, ik heb begrepen dat je een dualbootsysteem hebt.

xp - vista.
dan... is de map(mappen) oorspronkelijk aangemaakt in xp of heb je hetzelfde probleem wanneer je in vista een nieuwe map hebt aangemaakt en deze dan ook niet meer kan hernoemen?

nou dat probleem heb ik dus ook als ik in vista een nieuwe map aanmaak want als ik dat doe dan geeft hij dus automatisch aan de naam ''nieuwe map'' en als je nog 1 maakt ''nieuwe map (2)'' snapje.
maar ook die namen kan ik dus niet wijzigen en dat geld voor over de hele computer dus niet in mijn films map niet in de muziek map en fotó's ect.

jaa ik heb al gescant op alles en ik heb geen virus of infectie dus daar ligt het niet aan en ik heb ook gekeken of ik de uac aan had en die stond uit dus die heb ik maar is aangezet maar hij werkt nog niet dus heb ik hem ook weer uitgedaan vanwege het irritante geklik de hele tijd,
want mijn vader deed de uac ook een keer uit en toen werkte een programma niet meer van hem dus vandaar dat ik dat ook probeer maarja dat zonder resultaat dus :(

dus ja de soep word dun aan opties :confused:

vanaf wanneer het je dit probleem al en heb je sp1 al geinstalleerd?

ik heb de fix nu geactiveerd in mijn computer en het probleem is verholpen ik kan weer mappen namen wijzigen en doen wat ik wil :D

jelle en remy bedankt voor jullie inzet en hulp om mij te helpen met mijn probleem
ik ben jullie erg dankbaar,

groetjes kevin:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan