Mappen niet toegankelijk (machtigingen wel verleend)

Status
Niet open voor verdere reacties.

phosfor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
4
hallo, mijn beveiligde vista mappen(o.a.application data) zijn ondanks dat ik iedere gebruiker volledige toegangsmachtingen heb verleend niet toegankelijk.

kom hier echt niet uit,

bedankt.
 
Laatst bewerkt:
hallo, mijn beveiligde vista mappen(o.a.application data) zijn ondanks dat ik iedere gebruiker volledige toegangsmachtingen heb verleend niet toegankelijk.

kom hier echt niet uit,

bedankt.


Je moet verborgen mappen laten weergeven om het mapje te zien. Wat moet je in application data???
 
Je moet verborgen mappen laten weergeven om het mapje te zien. Wat moet je in application data???

verborgen mappen laten zien heb ik aan. ik wil o.a.bij temp files IE. maar die mappen moeten beveiligd of niet toch zowiezo met de goede machtigingen te zien zijn??
 
Laatst bewerkt:
ach, idd misschien ook maar beter die mappen beveilgd te laten. maar goed, ik vond 't vreemd omdat ik bij een vorige vista installatie er gewoon in kon.
 
Laatst bewerkt:
Die kun je ook verwijderen door ccleaner.

ik heb beveiligde mappen laten zien nu uitgezet maar ik zie nu trouwens dat Application Data zowiezo niet toegankelijk is. wel vreemd. machtingen voor alle gebruikers wel degelijk verleend.
 
Zet de vraag dan maar op opgelost want wat zou je ook in die map moeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan