Mappen openen niet op externe schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo ik heb een probleem met me 2 externe hardeschijven,in alle 2 staan mappen bv word bestanden en foto's in een map enz. Maar nu is het probleem alle mappen krijg ik niet meer geoppend achter de mappen staan dat het snelkoppelingen zijn. Wat is dat. Ik wil graag alle mappen van de 2 externe hardeschijf gewoon weer oppen kunnen krijgen. De ene extrene hardeschijf heeft er een tijd niet aangesloten gezetten en die heeft het ook en de andere heb ik van de week gewoon nog gebruik en sinds 3 dagen terug kreeg ik niks meer oppen en die andere ook niet dei mappen. Ik heb alle 2 de externe hardeschijven gecontroleerd op virussen maar niks te vinden. Dus wie o wie kan mijn helpen met dit probleem ik zit namelijk met me handen in me haar zo gezegt. Het zijn allemaal belangrijke dingen op me alle 2 de extrene hardenschijven.

Ik hoor graag wie mijn kan helpen.

mvg Daantje1

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de titel van je vraag aangepast. "Een groot probleem" zegt niets over je probleem:)
(behalve dat die groot is.)

Succes met je vraag.

Laatst bewerkt:
Hoi Vanschagen

Ik heb gekeken naar die link van je,maar hoe krijg ik alles weer open van die mappen op me alle 2 de externe hardeschijven.
Ik wil al me mappen weer open krijgen. Is daar een oplossing voor.
Dus wie wil me helpen.

Vraag eens de Eigenschappen op van die snelkoppelingen. Ik verwacht namelijk dat in die snelkoppelingen malware wordt aangeroepen(!) en evt. daarná de juiste map (die nu een andere naam heeft danwel 'verborgen'/'systeem' map gemaakt is en dus in Verkenner niet standaard getoond).

Eigenschappen snelkoppeling: Erop rechtsklikken en Eigenschappen kiezen. Kijk naar de opdrachtregel, want daar gaat het om.
Zie (bijv.) ook deze link waar ook iets dergelijks aan de hand was.

Tijs.

Hoi dnties

Hoi Ik weet niet wat je bedoel ik heb maar printscreen gemaakt ik hoop dast je me kan helpen,heb je meschien msn als je dat wil hee.
Ik hoor het.
Of meschien kan iemand anders mij helpen omdat ik nu 2 printscreen heb gemaakt.
De ene is wat ik zie op mijn ecterne hardeschijf die mappen,en de andere is wat ik zie als ik op een map sta en dan rechte muisknop druk en dan eigenschappen.

Ik hoor het wel.

Bijlagen

• printscreen van wat ik bedoel van snelkoppelingen van me mappen op externe hardeschijf.jpg
    printscreen van wat ik bedoel van snelkoppelingen van me mappen op externe hardeschijf.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 74
printscreen van wat ik bedoel

Het lukt denk het niet printscreen te plaatsen of wel.

Bijlagen

• printscreen wat ik te zien krijg als ik op eigenschappen van een map druk.png
    printscreen wat ik te zien krijg als ik op eigenschappen van een map druk.png
    74 KB · Weergaven: 52
Wat is er zo onduidelijk aan om op zo'n snelkoppeling te rechtsklikken en Eigenschappen te kiezen?
Bijv. de snelkoppeling naar "Foto's van schooljaar 2009-2010 klas 1-2 b"

Tijs.

2de schermafdruk doet het niet (of lijkt helemaal wit te zijn), en dat is juist die waar blijkbaar die Eigenschappen hadden moeten staan.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb MSN, maar nee, die krijg je niet. Wél kun je evt. in de Helpmij Chat komen, want daar ben ik nu ook (nog).
Ik kan dan evt. m.b.v. Teamviewer Quicksupport op je pc meekijken wat er aan de hand is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan