Mappen verborgen, en weet niet hoe te herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chielus1976

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1
Hallo. Ik heb op de C-schijf in de map Documents and settings de map van een van de gebruikers met alle onderliggende mappen onzichtbaar gemaakt.

Ik heb met de rechter muisknop op de map geklikt en bij eigenschappen "verborgen" aangevinkt.
Toen werd me gevraagd of ik alle onderliggende mappen ook wilde doen. Ik heb toen ja gekozen omdat ik dacht dat alle onderliggende verborgen mappen zichtbaar zouden worden. (vraag me niet waarom... het was al laat :eek:)

Het tegendeel is waar. Nu ben ik de map kwijt, en alles wat eronder hing.
Als ik bij extra > mapopties > weergave "verborgen mappen en bestanden weergeven"aanvink dan gebeurt er niks !
Heb ook via systeemherstel geprobeerd om het zaakje een paar dagen terug in de tijd te zetten, maar dat hielp niet.

Nadat ik bovenstaande stommiteit had uitgehaald waren bijvoorbeeld alle bestanden en mappen in mijn documenten verborgen.
Als ik een kopie van een bestand wat daar stond wil plakken in mijn documenten dan vraagt windows of ik het oude bestand wil overschrijven omdat het reeds bestaat.
Conclusie: ze staan er dus nog wel, ik zie ze alleen niet meer...

Kent iemand dit probleem, en nog beter: de oplossing ?
 
Hoi Chielus1979,

Je heb in Extra-Mapopties-Weergave de verborgenbestanden weergeven al aangevinkt. Je zou kunnen proberen om ook onder Extra-Mapopties-Weergave de optie "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)" uit te vinken. Probeer deze opties ook eens in de veilige modus.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan