Mappen verdwenen in Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacelady

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5
Waardoor het is gekomen weet ik niet (update of zo?), maar ik zag ineens dat er meerdere mappen verdwenen zijn uit mijn accounts in Thunderbird. Dat is erg vervelend, omdat er belangrijke mails in zitten/zaten! Is er een manier om ze terug te halen? Kan het komen doordat Thunderbird overbelast is? Heb erg veel mails bewaard. Groet, Spacelady
 
Probeer eens eens met systeemherstel terug te gaan naar een eerdere datum
 
Dank je wel voor de informatie. Ik heb het gelezen, maar dat is een hele operatie en ik weet niet wat ik dan aanricht bij de rest van mijn MacBook, als ik terug ga naar een oudere back-up, dus dat durf ik niet aan.
 
Eerst een backup maken van je huidige situatie en dan terug zetten, Dan kun je alle kanten uit.

Heb je pop3 of imap mail?
Imap? thunderbird wissen en opnieuw installeren, dan is alles weer terug.

Pop3?

Kijk een op de webmail of daar nog alles staat?
Ja?
Thunderbird wissen en alles opnieuw installeren en nu voor Imap kiezen ipv pop3.

Veel succes.
 
Dank je wel voor je antwoord Kostenzer!

Ik heb imap. Ik zie nu dat in mijn mobiel (iPhone) alle mappen nog wel staan! Wat een opluchting!
Kan ik daar iets mee? TB opnieuw installeren en dan vanaf mobiel alles terugzetten, of gaat dat niet? Of is gewoon opnieuw installeren al voldoende? Hoe maak ik een back-up? Heb ik daar een speciaal programmaatje voor nodig of...??
 
Of je het gelooft of niet, het is nog veel simpeler.
gooi thunderbird er af, ook het profiel.
Installeer hem opnieuw, maak je account(s) aan en klaar.
Nou ja, even wachten tot alles er weer is.

Succes
 
Klinkt goed Kostenzer! Ga ik doen! Dank je wel!! Wordt ws. weekend nu druk met andere belangrijke zaken. Ik laat het weten als het is gelukt.
Nogmaals bedankt en tot later, Spacelady
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan