Mappen voor verschillende accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

jedeco

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Hallo,

Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat in Outlook Express de verschillende mailaccounts in verschillende mappen worden gedownload. Zodat ze niet allemaal binnenkomen in Postvak In, maar in verschillende daar voor aangemaakte mappen.

Alvast bedankt en groeten

Begrijp ik het goed dat je die mappen al hebt aangemaakt?

Ga naar: Bericht / Regels maken op basis van bericht...

en zie daar de mogelijkheden.

Ik heb een map xxx aangemaakt en een map yyy. Nu heb ik twee emailaccounts nl. xxx@xxx.xxx en yyy@yyy.yyy. Nu wil ervoor zorgen dat elke emailbericht gericht naar xxx@xxx.xxx naar de map xxx wordt gedownload en dit hetzelfde voor account yyy@yyy.yyy naar de map yyy@yyy.yyy. Hoe kan ik dit instellen dat dit autmatisch gebeurt?

Alvast bedankt

Regels maken voor e-mailberichten

Wijs in het menu Extra de optie Berichtregels aan en klik op E-mail.
U kunt geen berichtregels maken voor IMAP- of HTTP-e-mailaccounts.

Als dit de eerste regel is die u maakt, gaat u verder met stap 3. Als u al eerder regels hebt gemaakt, klikt u op het tabblad Regels voor e-mail op Nieuw en gaat u verder met stap 4.
Selecteer de criteria voor de regel door in de sectie Voorwaarden de gewenste selectievakjes in te schakelen. (U moet ten minste één voorwaarde selecteren.)
U kunt voor een regel meerdere voorwaarden opgeven door meerdere selectievakjes in te schakelen. Klik op de hyperlink en in het vak Regelbeschrijving als u wilt aangeven dat aan alle regelvoorwaarden moet zijn voldaan voordat de opgegeven actie wordt uitgevoerd (en), of dat aan ten minste één voorwaarde moet zijn voldaan (of).

Geef de acties voor de regel op door de gewenste selectievakjes in te schakelen in de sectie Acties. (U moet ten minste één voorwaarde selecteren.)
Klik op de onderstreepte hyperlinks in het vak Regelbeschrijving om de voorwaarden of acties voor de regel te specificeren.
Als u in het vak Regelbeschrijving bijvoorbeeld klikt op bepaalde personen of op bepaalde woorden, kunt u personen of woorden opgeven waarnaar in berichten moet worden gezocht. Als u per voorwaarde meerdere personen of woorden wilt invoeren, gebruikt u de knop Opties in het dialoogvenster Personen selecteren of het dialoogvenster Woorden opgeven om de voorwaarde verder aan te passen.

Selecteer in het vak Naam van de regel de standaardnaam, typ een nieuwe naam voor de regel en klik vervolgens op OK.
Opmerkingen

U kunt ook een nieuwe regel maken door een bestaande regel te selecteren op het tabblad Berichtregels en op Kopiëren te klikken. Dit is handig als de nieuwe regel die u maakt, veel lijkt op een bestaande regel.
U kunt een regel maken op basis van een bericht door een e-mailbericht te selecteren in het hoofdvenster en vervolgens in het menu Bericht op Regel maken op basis van bericht te klikken. De naam van de afzender wordt zo automatisch ingevuld op de regel Van. Er wordt echter geen andere informatie uit het bericht ingevoerd in de regel.
========================================

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan