Mappen worden automatisch geopend in nieuw venster.

• Onderwerp starter Onderwerp starter raza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

raza

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
Sinds een paar weken openen mappen/folders telkens in een nieuw venster, terwijl ik niks aan de instellingen heb veranderd. Deze staan zelfs nog gewoon op 'nieuwe mappen openen in hetzelfde venster' oid.
Ik krijg het niet meer veranderd, weet iemand raad op dit zeer irritant probleem?

Hoi,
probeer onder "algemeen": standaardinstellingen herstellen (mogelijke herstart).
Of onder "weergave": hetzelfde en kijk of "mapvensters in een afzonderlijk proces openen" niet aangevinkt is ( mogelijke herstart om veranderingen te zien).
Kan mogelijk veroorzaakt zijn door een update, alhoewel ik het me niet kan voorstellen.

Laatst bewerkt:
Die opties had ik ook al geprobeerd.
Het verschijnsel is volgens mij ontstaan toen ik Service Pack 1 van Windows 7 wilde installeren maar mislukte. Ik ben nooit in de buurt van de instellingen van mappen geweest.:(

Hoi,
je geeft aan dat updaten van SP1 mislukt is. Wat voor een pc heb je, want dit is momenteel een hot issue. Het is bekend, net zoals in het verleden bij Vista, dat bij sommige merken/modellen pc's die update niet lukt. Daar is inmiddels wel een fix voor uitgebracht. Kijk alvast even hier.

Die link die je gaf heb ik ook al vantevoren uitgepluist, maar zonder veranderingen.

Ik snap werkelijk waar niet hoe dit nu kan. Op mijn desktop pc heb ik het probleem trouwens niet met die mappen die in een nieuw venster openen.

Laatst bewerkt:
Bij mij doet het omgekeerde zich voor: mappen worden allemaal binnen hetzelfde venster geopend. Wat kan ik hier aan doen?

@JvMourik
Welkom op Helpmij
Het is volgens de regels (klik) niet toegestaan in te breken in iemand anders zijn/haar topic.
Om eventjes terug te komen op je vraag, in #2 staat wss de oplossing voor jou.
Dus graag een eigen topic aanmaken, dankjewel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan