Mappen worden raar weergeven??(vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
473
Hoi,

ik heb laast iets (geen id wat:eek:) maar nu worden me mappen en hardeschijfen echt vaag weergeven.

foto van hardeschijfen :



foto van mappen :

 
Laatst bewerkt:
heb me post aangepast.. (ben een beetje onhandig met plaatjes uploaden en heb slome internet verbinding zit op werk)
 
Vaag,.....is dit kort geleden ontstaan, bv. ten gevolge van een download of installatie?
Is je PC/laptop Schoon? (spyware/virus)

Je kunt overwegen een systeem herstelpunt aan te spreken van enkele dagen geleden.

Grtz.
 
is net 2 dagen geleden gebeurd nadat ik iets had geinstalleerd en daarna weer gedeinstalleerd.. ma als ik nu systeem herstel uitvoer dan gaan mijn bestanden weg die ik geinstalleerd/gemaakt.. is er geen andere oplossing?

(het progje wat volgens mij dit heeft gedaan is : xpstyle ofzo.. wou me thema net als xp maken maar mislukte beetje..:eek:)
 
Met een herstel punt ga je geen bestanden weggooien hoor.
Systeemherstel het woord zegt het al alleen voor het systeem.
Wel ben je de geïnstalleerde programma's kwijt die je eventueel geplaatst hebt.
En ja ik zou ook eerst een systeem herstel doen.
 
is net 2 dagen geleden gebeurd nadat ik iets had geinstalleerd en daarna weer gedeinstalleerd.. ma als ik nu systeem herstel uitvoer dan gaan mijn bestanden weg die ik geinstalleerd/gemaakt.. is er geen andere oplossing?

(het progje wat volgens mij dit heeft gedaan is : xpstyle ofzo.. wou me thema net als xp maken maar mislukte beetje..:eek:)

Zoek nog eens naar resten van XP Style op je PC.
Gebruik een reg cleaner (CCleaner).

Anders toch systeem herstel naar een punt van voor de installatie van XP Style. Je raakt geen documenten kwijt!

Grtz.
 
Zoek nog eens naar resten van XP Style op je PC.
Gebruik een reg cleaner (CCleaner).

Anders toch systeem herstel naar een punt van voor de installatie van XP Style. Je raakt geen documenten kwijt!

Grtz.

gaan er wel gedownloadde bestanden weg dan want heb gister een spel gedownload en wil niet dat die weg gaat..

(als de downloads en alles blijven dan ga ik zometeen die herstel uitvoeren..:p)
 
Er gaan geen bestanden verloren!!

Is ook bevestigd door puppie.

Grtz.
 
ik heb het herstel uitgevoerd en alles is weer oke...

THNX voor de hulp :thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan