Mappen Z naar A

Status
Niet open voor verdere reacties.

smouter

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Als ik bv bij email een bijlage wil invoegen staat in de map waaruit ik hem wil openen alles in omgekeerde volgorde, dus documenten van Z naar A in plaats van normaal A naar Z ??

Ik kan ze dan sorteren op naam, maar dit moet iedere keer opnieuw als ik een map open?

Hoe komt dit en nog liever hoe los ik dit op?

Als ik via Mijn Documenten een map open, staat alles wel in de goede volgorde.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet
Smouter :love:

Microsoft Office Outlook of Windows Outlook Express?

Heb het topic in 1e instantie verplaatst naar MO -> Outlook. Mocht het om Outlook Express gaan, dan verplaatst ik het topic daar naar toe.

Het gaat niet zozeer om Microsoft Outlook Express (was slechts een voorbeeld), maar om de volgorde van weergave in alle Mappen.

Als ik in Word, Excel, Paint, Outlook het maakt niet uit wat...
via Bestand, Openen, iets wil openen staat in alle mappen de volgorde van Z naar A.
(Ik kan de pictogrammen schikken op naam, maar dit moet dan wel iedere keer opnieuw?)

Open ik een map via Mijn documenten, staat alles in alle mappen in de goede volgorde A naar Z.

Hoe kan dit nou :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Om juist te rangschikken: Klik op de kolom waarop je wilt schikken.
Dus op naam oplopend schikken (A naar Z) klik op de 'knop' "Naam".
Op datum aflopen schikken, klik op de 'knop' "Gewijzigd op".

Verkeerd om? Klik nogmaals :)
Deze truck werkt in heel windows, alle applicaties.

Bedankt voor je reactie!

Maar dat is nu net het probleem, dat ondanks dat ik alles keurig sorteer op 'hoe ik het wil hebben' het niet zo blijft. Ik moet dit iedere keer opnieuw toepassen!

Na aanpassen in windows verkenner: extra / mapopties / Weergave / "Op alle mappen toepassen".

Lukt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan