Mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sloeberkejos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Hallo
Ik zit met een probleem.
Als ik een pagina open en ik wil hem verslepen begint hij golvende bewegingen te maken.
zo ook als ik omhoog of omlaag schrol.
Ik heb mijn pc al terug geformateerd maar niets aan te doen.
Weet er iemand raad aub.
Ik werk met xp profesional
groetjes Jos

Hallo
Ik zit met een probleem.
Als ik een pagina open en ik wil hem verslepen begint hij golvende bewegingen te maken.
zo ook als ik omhoog of omlaag schrol.
Ik heb mijn pc al terug geformateerd maar niets aan te doen.
Weet er iemand raad aub.
Ik werk met xp profesional
groetjes Jos

Zoals Boeing_737 al zei moet je de driver (stuurprogramma) voor je grafische kaart instaleren..
Om erachter te komen wat voor grafische kaart je hebt moet je even Everest home edition (klik hier) downloaden en instaleren.. dan klik je op computer >> overzicht..
Onder scherm staat Video Kaart.. Achter video kaart staat jouw videokaart (logisch)
Die naam + typenummer geef je in bij google.. je krijgt dan als het goed is.. websites te zien waar je de drivers kunt downloaden..
Installeer deze drivers en het is klaar..
Mocht iets niet lukken of kan je de drivers niet vinden.. zeg het dan even dan help ik je weer verder

Marcel

Bedankt voor de inlichtingen
Achter videokaart staat niets achter.
het zit zo
Ik heb die pc gekocht met vista erop en nu heb ik daar xp prof opgezet + de drivers;maar van de videokaart niks te vinden.
Wat nu

dat weet ik niet ,een vriend heeft dat voor mij gedaan.
Ik heb er wel vista uitgedaan ,en een nieuwe harde schijf gezet,zodat ik vista kon behouden voor later.
maar vista ging er heel goed op zonder problemen.
ik ben nu op de pc van het werk.
ik denk om terug de vista er in te steken.maar ik kan aan dat programma moeilijk aan uit.
Zelfs mijne printer gaat er niet op zonder driver,en begin maar te zoeken als je er niets van kent

Bedankt voor de inlichtingen
Achter videokaart staat niets achter.
het zit zo
Ik heb die pc gekocht met vista erop en nu heb ik daar xp prof opgezet + de drivers;maar van de videokaart niks te vinden.
Wat nu

Staat het dan in apparaatbeheer?
Start >> rechterknop op deze computer >> Eigenschappen >> Hardware >> Apparaatbeheer >> Beeldschermadapters..

Staat daar misschien de naam ? :confused:

Hallo
Sorry;maar de kaart is alleen bedoeld zegt men in de winkel voor vista.
Als ik xp er op wil moet ik een andere vga kaart zetten dus heb ik er terug vista opgezet
toch bedankt voor uw hulp.
Andere vraag.
Hoe krijg ik in de mediaplyer van vista home premium mijn liedjes in die op mijn pc staan .
ik vind het maar niet.
Kunt u het mij au b uitleggen;ik krijg er grijze haren van.
Op voorhand dank u wel
Groetjes Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan