mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

siebie505

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
,ik zie soms staan bij html (java's of javascripts): download hier de bestanden en zet ze in dezelfde map. wat voor'n map is dat dan. en ik weet niet zeker of java's ov javasript's ook html dingen zijn.:evil:

java en javascript zijn twee verschillende dingen, geen van beide zijn ze hetzelfde als HTML. In welke map je de bestande neerzet hangt af van hoe je je site hebt opgebouwd. Het belangrijkste is dat je in je HTML naar de goede map verwijst als je een script wilt importeren, net als met platsjes en andere bestanden dus.

ik snap het wel maar wat voor map is dat moet je dat gewoon in je script zetten of zo¿¿¿??? maar verder het is bij java's en javascripts dus ... maar wat voor map is dat???

Een map op je harde schijf. Meestal moet je javascriptjes in dezelfde map zetten als de .html file om ze te laten werken; anders moet je de verwijzing aan gaan passen zodat ie op de juiste plek gevonden wordt.

maar als je hem in een map hebt dan heb je hem niet op je website mag ik íéts meer uitleg

ik snap het wel maar wat voor map is dat moet je dat gewoon in je script zetten of zo¿¿¿??? maar verder het is bij java's en javascripts dus ... maar wat voor map is dat???
Gewoon een map op de server, daar is verder niets speciaals aan (tenminste, bij javascript, van java weet ik het niet zeker), als je die map een rare naam wil geven moet je dat zelf weten, zolang de verwijzingen in de HTML maar kloppen. Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed wat je niet begrijpt.

Om bestanden in de mappen op de server te zetten kun je of de interface van je provider gebruiken (hoe dat er uit ziet moet je daar vragen) of een FTP programma, zoals Filezilla.

Laatst bewerkt:
moet je dan een map maken het html java of javascript je erin zetten en dat gifje ernaast?(die bestanden)

een klein vraagje server??? ik snap dat nou net niet ik heb volgensmij geen server

Waar ga je je website online zetten?

(het hoeft uiteraard geen complete server te zijn, in de meeste gevallen is het ruim voldoende een plekje op een server te huren.

moet je dan dat script in de html editor zetten dan opslaan in een map en die gezipte bestanden ernaast en dan op de server zetten???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan