Mappenweergave in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietpietpiet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
2
Hallo mensen,

Ik zit al tijden met een klein probleempje.
Altijd wanneer ik Windows Verkenner open komen standaard in het linkerdeel dingen te staan als 'Systeemtaken', 'Andere locaties' e.d.
Als ik dan op 'Mappen' klik in de horizontale werkbalk 'Standaardknoppen' bovenaan, verschijnt op deze plek links de mappenstructuur van de computer.
Is het ook mogelijke deze mappenstructuur altijd standaard te openen i.p.v. de Systeemtaken, zonder telkens op dat Mappen te klikken?
Bij voorbaat dank!
 
Hi!
Als je daadwerkelijk 'verkenner' opent zal je de mappenlijst krijgen. Doe dit door op de WINDOWS TOETS te drukken + E.

WINKEY +E.

Eventueel kun je bij EXTRA -> MAPOPTIES ook de maptaken uitschakelen.
 
Wil je dit standaard zo instellen? Ga dan naar Extra > Mapopties > Bestandstypen, klik op Map en dan op Geavanceerd.
Hier zie je Open en Explore staan. Klik op Explore en dan op Standaard. Nu tweemaal op OK, en als je voortaan een map opent zal dat met de Verkenner gebeuren.

Evt. terugzetten doe je door weer op Open te klikken, en dan op Standaard.
 
Laatst bewerkt:
Wil je dit standaard zo instellen? Ga dan naar Extra > Mapopties > Bestandstypen, klik op Bestandsmap en dan op Geavanceerd.
Hier zie je Open en Explore staan. Klik op Explore en dan op Standaard. Nu tweemaal op OK, en als je voortaan een map opent zal dat met de Verkenner gebeuren.

Evt. terugzetten doe je door weer op Open te klikken, en dan op Standaard.

Ik heb hier een XP PC zonder SP en één met SP 2 heb die optie niet?
attachment.php

attachment.php

De truuk klinkt wel goed namelijk :love:
 

Bijlagen

  • map1.png
    map1.png
    15,4 KB · Weergaven: 71
  • map2.png
    map2.png
    13,5 KB · Weergaven: 69
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan