Maps beveiliging programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoran

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
124
Hé,

Ik ga zo de pc herinstaleren, formateren, en wil van 5 accounts 1 acount maken omdat de pc niet optimaal is voor meer dan 2 á 3 accounts!

Maar, Ik, mijn vader en mijn 2 zussen willen er soms ook op, maar die willen niet dat wij in hun en ander som documenten gaan snuffelen

Dus, heeft iemand een programma om een wachtwoord op aantal mappen kan maken, dus als je op die map dubbel klikt om hem te openen dat je dan een wachtwoord moet invoeren of zo iets dergelijks!?:confused:

Maarja, ik hoop dat iemand hier snel een reactie op heeft dan weet ik wat ik kan doen!:thumb:

Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Hey!

Hier ben ik ook naar op zoek... Weet iemand er misschien een gelijk soort applicaties zijn waarvoor niet betaald hoeft te worden?
 
JeroenI zei:
Hey!

Hier ben ik ook naar op zoek... Weet iemand er misschien een gelijk soort applicaties zijn waarvoor niet betaald hoeft te worden?

Graag je eigen vraag starten, niet 'meeliften' met een ander :)
 
Ik heb ongeveer al elk beveiligingsprogramma op de markt getest, en ik kom voor een wachtwoord ergens op te zetten op 2 programma's uit. Hetgene wat jeroendenoot zei en deze. De andere programma's beveiligen de bestanden wel, maar je kan nog altijd de bestandsnaam lezen en dat is de bedoeling niet he. :)

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan