marges in cellen blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekkerkerk

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
op mijn website www.plantswithlove.nl/test2.html wil ik ervoor zorgen dat de witte lijnen overal goed aansluiten. nu heb ik bij www.plantswithlove.nl/test.html de borders aangezet en zie dat het vooral aan de tweede rij ligt. toch is ook in de eerste rij te zien dat de witte lijn niet helemaal doorloopt. wie weet waar dit aan kan liggen (de witte lijn wordt gemaakt uit een jpg bestandje met 1 witte pixel!)

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je precie met "goed aansluiten"? Ik zie gewoon een stel witten lijnen die goed in elkaar overlopen... En ik vraag me af of het niet veel makkelijker is, om gewoon de background color van de betreffende cellen op white te zetten, i.p.v. een 1 pixel-jpeg bestandje te gebruiken.

Voorbeeld:

HTML:
<table>
 <tr>
  <td bgcolor="white">
  Tekst
  </td>
 </tr>
</table>

Wat bedoel je precie met "goed aansluiten"? Ik zie gewoon een stel witten lijnen die goed in elkaar overlopen... En ik vraag me af of het niet veel makkelijker is, om gewoon de background color van de betreffende cellen op white te zetten, i.p.v. een 1 pixel-jpeg bestandje te gebruiken.

Voorbeeld:

HTML:
<table>
 <tr>
  <td bgcolor="white">
  Tekst
  </td>
 </tr>
</table>

ja, misschien is dat idd een betere optie. maar bij mij is de tweede rij veel breder (om te zien ongeveer 10 pixels dus ik ga er vanuit dat dat bij meer mensen zo is. (bij mij ziet het er zo uit: www.plantswithlove.nl/test3.JPG)

met achtergrond geeft hij dit: www.plantswithlove.nl/test3.html

dankje maar mij blijft de vraag bij hoe het nou kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan