Mario help me dit " moet @ zijn en ik kom er niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kieftus

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2004
Mario en andere hulpverleners,

Mijn toetsenbord reageert niet op de normale toetsen,
bij apenstaartje krijg ik dit:" en als ik dan ctrl en shift intoets is het wel even verholpen, maar het is in een nieuw invulscherm gelijk weer terug.

Misschien kun je de exacte stappen vertllen aan mij wat ik zou moeten doen, je moet er van uit gaan dat ik een leek ben, dus hopelijk kun je mij gedetailleerd vertellen wat te doen

bij voor baat dank

staat de taal van je toetsenbord goed ingesteld?

hoi

ik gebruik windows XP,

Maar taal staat bij mij volgens mij op nederlands, maar welke moet ik hebben dan=

verenigde staten internationaal
moet het zijn

Ga naar configuratiescherm>landinstellingen>talen>details en zet deze op
Nederlands[Nederland]-Verenigde Staten[Internationaal]

wederom hoi

probleem na aanwijzingen crash nog niet verholpen, maar ik heb rechtsonder als pictogrammen staan± Nl en een icon in de vorm van een toetsenbord, die ook op nederlands staat, en ik heb een wireless toetsenbord van microsoft, multimedia keyboard 1.0 A

help, help

kevin

Druk eens kortstondig op shift + alt (tegelijk) en kijk eens of het dan verholpen is. (Dit is een shortcut om te switchen tussen reeds geinstalleerde taalondersteuningen.

help deel 4

Hoi Gforce,

Het is dan idd tijdelijk verholpen, maar in elk nieuw scherm komt het probleem terug, en elke keer shift alt te gebruiken lijkt mij ook niet normaal?

Als ik de muis en toetsenbord software opnieuw zou installeren zou dat dan helpen? en hoe zou ik dat dan moeten aanpakken

kevin

help help

Het is werkelijk waar een groot probleem voor me aan het worden, ik blijf het probleem behouden, wie heeft dr goed advies voor me=?

dit probleem heb ik ook gehad je gaat naar taalinstellingen en dan schakel je over naar Verenigde Staten[Internationaal] en vervolgens verwijder je de taal instelling nederlands bij mij werkte het veel suc6 :D

Hier zat ik zelf ook mee toen ik Winxp pas gebruikte, en omdat ik weet hoe zwaar irritant het is heb ik even een pic gemaakt zodat je weet waar je het moet instellen.

Bijlagen

• taalinstellingen.jpg
    taalinstellingen.jpg
    98,4 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
En verwijder daar meteen alle overige taal combinaties die je niet nodig hebt:)
dan weet je zeker dat bij een ctrl-shift niet weer overgeschakeld word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan