Mario Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
Helleu!

M'n neefje (11) heeft zo'n Gameboy geval ding en speelt alle spelletjes inmiddels zo uit!

Het enige spelletje dat mij een beetje lukt is Mario. Ik heb met hem een weddenschapje dat ik de game 'ooit' een keer uit zal spelen, maarja ... ik kan natuurlijk niet oefenen, want het ding uitlenen aan mij doet 'ie natuurlijk niet (slimme vent...)

Enig idee of het spelletje ook ergens online te spelen is??? Ben benieuwd!

Liefs,
Lein
 
niet helemaal

Dag heren,

Het is (helaas) niet helemaal wat ik zoek! Bij de laatste 2 kun je het alleen met 2 personenen spelen en .. euh.. het lukt me niet eens om het spel te starten (er staat 1 for 1 player en ik druk m'n 1 knopje suf... gebeurt nix).

Dus... iemand nog meer? Ik zoek eigenlijk echt iets wat op het Gameboy spel lijkt!?

Liefs,
Lein
 
Weet je de exacte naam van het spel? Super mario bros 1/2/3 oid? Dan kan ik wel even voor je zoeken..
 
je kan ook gewoon een emulator downloaden en dan het spel (rom) downloaden heb je een gameboy op je p.c
 
Geplaatst door leonvandermeyde
je kan ook gewoon een emulator downloaden en dan het spel (rom) downloaden heb je een gameboy op je p.c

Om dat legaal te houden heb je echter wel het orginele spel nodig. Ik meld het maar even...
 
leintje,

misschien heb je aan deze site meer. Je moet wel eerst een progje downloaden anders werkt het niet.
Succes
dude90
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan