Markeringen bij nieuw email bericht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokedevries

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Hallo,

Ik werk met Outlook 2007. Als ik nieuwe e-mails ontvang wordt er vaak dit gevraagd:

Dit item is niet opgehaald van de server.
Wilt u:

* De markering van het berichtkop-item verwijderen
* markeren om het bericht op te halen
* markeren om dit bericht te downloaden en een kopie op de server achter te laten
* markeren om het bericht van der server te verwijderen

Doen moet ik een van deze opties activeren om de betreffende mail te kunnen openen.

Vermoedelijk heb ik zelf iets gemarkeerd. Hebben jullie een idee om hier weer van af te komen?

Bedankt alvast!

Groet Joke

Klopt het dat je op je eerdere vraag (een groep maken) helemaal niet meer gereageerd hebt?
Niet echt 'aardig' moet ik zeggen ......

Zo een paar mogelijkheden:
1. Je hebt een IMAP e-mailaccount ingesteld (niet zo waarschijnlijk)
2. Je hebt aangegeven alleen de berichtkoppen te willen downloaden. Extra -> Verzenden/ontvangen -> Instellingen voor Verzenden/ontvangen -> Groepen voor verzenden/ontvangen definiëren -> knop Bewerken.
Kijk bij alle mail-accounts die daar staan of wel staat gemarkeerd: Volledig item downloaden inclusief bijlagen.

Overigens ben ik het 100% met vanveelen eens dat het onbeschoft is om een nieuwe vraag te openen als je op reacties op je vorige vragen nog niet (eens) gereageerd hebt.
Als je denkt dat je met je tijd wel wat beters te doen hebt dan vrijwilligers op een normale manier te behandelen dat is dit mijn laatste posting jouw kant op geweest.

Tijs.

Klopt het dat je op je eerdere vraag (een groep maken) helemaal niet meer gereageerd hebt?
Niet echt 'aardig' moet ik zeggen ......

Als je haar postings bekijkt, is dat meer een gewoonte en geen uitzondering. :confused:

[off-topic] De topic-starter heeft een onderwerp geopend over de reacties op het gebrek aan terugmelding: link
Ik heb daar alvast mijn toelichting gepost. [/off-topic]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan