Marktplaats Zoekassistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keramick

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Marktplaats Zoekassistent wordt niet meer ondersteund door Marktplaats maar is nog een prima programma/tool om advertenties te zoeken. Recent heb ik echter het e.e.a. opgeschoond op mijn Asus eee laptop (Windows 7 Starter). Misschien heb ik iets verwijderd waardoor ik de Zoekassistent niet meer kan ophalen. Vreemde is dat de tool wel advertenties ophaalt maar deze niet zichtbaar in beeld komen. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Zou het erg jammer vinden om dit handige hulpmiddel te moeten missen.

Alvast bedankt!

Misschien helemaal verwijderen in configuratiescherm/software en opnieuw installeren? Ik ken het programma niet :)

Ik ken het ook niet maar je kunt toch Uitgebreid Zoeken rechts bovenaan de pagina?

Probeer anders Advertentiezoeker http://www.advertentiezoeker.nl

Je schrijft je in en doet een zoekopdracht op datum. Klik dan eventueel op je e-mailadres voor notificaties van nieuwe advertenties. Je ziet dan een lijst van je zoekgeschiedenis waar de gewenste in zou moeten staan. Klik rechts op die regel op het kruisje, dit wordt dan een afvinkje en over deze opdracht krijg je dagelijks notificaties (meestal 's nachts). Met vriendelijke groet. Alfred

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Advertentiezoeker gebruik ik ook wel eens en is erg handig maar is mis toch nog steeds de Zoekassistent. Opnieuw installeren heeft helaas niet geholpen, telkens zie je even linksonder dat het scherm wil opstarten maar op de een of andere manier geblokkeerd wordt. Begrijp er niets van want rechts verschijnt wel pop up venster van nieuwe resultaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan