Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

damaranti

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Zijn er meer mensen die problemen hebben bij het bekijken van Marktplaats ?

Kan bijna/helemaal geen foto's bekijken dan blijft alles "hangen" .... :o

Vandaag lukte het me niet eens om de advertenties te bekijken.... kon wel scrollen maar niet aanklikken. :evil:

Het vervelende is dat het alleen bij Marktplaats is en wel sinds een paar weken.

Heb IE 6.

Alvast bedankt voor het meedenken. :thumb:

Ja , heb Ad-Aware en Norton al diverse keren laten draaien....

Afhankelijk van welk Norton pakket je hebt zou dit wellicht de boosdoener kunnen zijn.

NIS toevallig ?

Ja, die heb ik idd maar ik heb verder met geen enkele site last.....

Ik heb gemerkt dat Marktplaats de laatste tijd wel anders is als anders in de zin van snelheid en zo. Soms kan de gevraagde pagina niet worden weergegeven ed. Heb ik eerder ook nooit last van gehad.

Den k dit er een aantal wijzigingen doorgevoerd worden ivm de overname door Ebay,maar dit staat los van een eventuele NIS variant.

Gezina :
Heb de link geprobeerd, maar het lukt alleen de eerste keer, daarna begint het probleem weer opnieuw :o

Heb voor alle zekerheid alles nog een keertje gedaan , met hetzelfde gevolg :(

Bedankt iig

Geplaatst door damaranti
Heb voor alle zekerheid alles nog een keertje gedaan , met hetzelfde gevolg :(

Bedankt iig
Ook je cache gewist? Anders kijkt je browser naar ouwe zooi.

Om cache bestanden te wissen:

Volg deze stappen om de opgeslagen cache-bestanden in Internet Explorer te verwijderen:
Open Internet Explorer.
Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties.
In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen"
Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen".
Klik op OK.
Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.

Je kan er ook voor kiezen Reclame onderdrukken in de NIS uit te zetten, zoals ik heb gedaan. Daarvoor in de plaats heb ik een popup-blocker en de Beveiliging in IE op hoog staan.

Sorry Geezke, dat ik zo laat reageer.

Heb alles geprobeerd, maar het blijft steeds weer hetzelfde.

De eerste paar keer op een advertentie klikken lukt en daarna blijft het weer "hangen" helaas.:confused:

Het is natuurlijk geen oplossing maar ben maar naar wat andere in-verkoopsites gaan kijken.

Iig hartstikke bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Damaranti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan