Marquant mmp3-33 driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rooziej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
9
Goeiemorgen,

Ik heb een probleem met mijn marquant mp3 speler (mmp3-33 silver 4 GB)
Heeft het altijd prima gedaan, en gewoon afspelen doet ie nog steeds prima, maar.., altijd al een moeilijke geweest met aansluiting op de usb poort. Moest hem vaak opnieuw aansluiten voor ie hem eindelijk zag. Nu is mijn probleem het volgende: als ik hem nu weer aansluit zegtie opeens: kan het usb apparaat niet herkennen. Prima, heb ik eerder gehad met dat ding en toen heb ik hem via apparaat beheer helemaal verwijderd, en windows hem opnieuw laten instaleren. Maar dat doet ie nu ook niet meer! Hij blijft aangeven usb apparaat word niet herkend. Heb hem ook op een andere laptop aangesloten, en precies hetzelfde probleem. Daar kan ie hem zelfs niet installeren. Hij geeft ook op de laptop die ik altijd gebruik de naam niet weer, hij heette altijd Rooz Mp3 en nu gewoon verwisselbare schijf, de locatie lettter is nog wel hetzelfde als altijd. Alleen nu ie hem niet meer ziet met mijn eigen naam geeft ie ook de helft van m'n muziek bestanden niet meer weer. Heb ook op de site van marquant gekeken maar daar staan ook geen drivers op, firmware upgraden is volges mij ook niet echt handig, want dan word ie en geformateerd en nog geen driver erbij. En ik kan me niet meer herinneren of er een cdtje bij zat met drivers, maar lijkt me niet, want de eerste keer en de keren daarna dat ie problemen gaf heeftie hem gewoon weer plug en play geinstalleerd.

Hoe dan ook, ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, zo niet, vraag maar raak.
Hopelijk hebben jullie een oplossing, en hoef ik er niet eerst mee terug na de winkel, wil namelijk het liefst eerst mijn muziek eraf gehaald hebben voor ik hem weg doe.

Groetjes, Rooz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan