Martien van Dijk | Microsoft Blog testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiennes

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Beste fora bezoekers,

Ik heb sinds een maand een website online staan. Graag wil ik feedback op mijn website. Je mag gerust kritisch zijn, en mijn site volledig afkraken;)

Wat is jullie mening? Wat kan ik veranderen zodat de website nog beter wordt?

Ik hoor graag van jullie

Site: www.martienvandijk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de site heel handig :)
Mag ik vragen waarmee je de site hebt gemaakt?(Joomla ofso)

ik vind de site er niet erg professioneel en vooral erg druk uitzien. ik vind het sowieso al een beetje raar dat er 2 menuknoppen voorkomen, eentje boven en eentje onder het logo. daarnaast vind ik de bar helemaal bovenaan ook niet bepaald netjes eruitzien. ik zou dus in feite alles wat boven het logo (je naam) staat weghalen en verwerken in het menu onder je logo of er in ieder geval wat anders voor bedenken.

het kleurenschema vind ik ook niet erg netjes, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. ik zou verder in de rechter side bar niet te veel prutsels zetten. translate zou ik bijvoorbeeld als weghalen en aangezien je categories nagenoeg hetzelfde zijn als je menu items zie ik hier ook het nut niet van in.

Naar mijn bescheiden mening ziet het er in het algemeen goed uit.
Overzichtelijk en de kleurcombinatie zijn ook in orde:thumb:

Bedankt!

Bedankt voor jullie feedback! Ik ga ermee aan de slag. Nog meer mensen een mening?

Website layout is aangepast

Bedankt voor jullie feeback.

Na wat gesleutel hebben we nu een nieuw website layout, we mogen er gerust trots op zijn. Wat is jullie mening over dit layout? Volgens mij heb ik nu aan de eisen en wensen voldaan. Ik hoor het graag van jullie.

Like ons op facebook, en blijf op de hoogte! website: www.martienvandijk.nl

Ziet er professioneel en geordend uit.
Deel je inmiddels via Facebook ;-)

Ik wil jullie via deze weg nog even laten weten, dat de blog inmiddels flink is gegroeid;) Ik heb nu een eigen server draaien waar de website op online staat. Ook ben ik inmiddels via domeinnaam verandert, dit is nu de blog: www.windowstechblog.nl, natuurlijk hoor ik nog vraag jullie feedback op de vernieuwing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan