mass effect 3 verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Heb mass effect 3 3 uitgespeeld,maar heb niets van het verhaal begrijpen :D
Heb heel veel opgezocht op internet maar vond niets behalve van mass effect 1.Op Wikipedia staat er een heel kleine stuk van de verhaal erin (de begin).
Kan iemand mij de verhaal vertellen of weet iemand waar ik die kan vinden?

Bestaat er een Nederlandse versie?

Niks van het verhaal ontvangen?

heb je deel 1-2 ook gespeeld?
Als je de tekst leest begrijp je echt wel waar het verhaal over gaat.

nee ik heb de 1 eerste en de 2de deel niet gespeeld.De 2de ben ik van plan te spelen (morgen),en de eerste kan ik niet spelen omdat hij alleen maar voor Xbox 360 bestaat en niet voor PC :(

Ze zijn er alle drie voor PC.

ik raad je aan ook 1 te spelen.

En goed je aandacht bij de details te houden.

Hmm nog een vraagje.Bij de derde spel heb je in het einde van het spel 3 opties om te kiezen ik krijg er 2.En je hebt ook 2 mogelijkheden alles vernietigen of de reapers alleen vernietigen de rechtse kant kiezen of de linkse ik kan alleen de linkse kiezen (alles vernietigen) ik heb wat opgezocht en er stond iets over EMS (Effective Military Strength) die moet hoger of zo iets om ook de rechtse kant te kiezen.Kan je mij even aub uitleggen wat Effective Military Strength is?Graag in het nederlands als het een website is.

Hmm nog een vraagje.Bij de derde spel heb je in het einde van het spel 3 opties om te kiezen ik krijg er 2.En je hebt ook 2 mogelijkheden alles vernietigen of de reapers alleen vernietigen de rechtse kant kiezen of de linkse ik kan alleen de linkse kiezen (alles vernietigen) ik heb wat opgezocht en er stond iets over EMS (Effective Military Strength) die moet hoger of zo iets om ook de rechtse kant te kiezen.Kan je mij even aub uitleggen wat Effective Military Strength is?Graag in het nederlands als het een website is.

Uiteindelijk zijn de endings toch hetzelfde maar..

Als je een hoge EMS dat is je militaire kracht die je heb opgebouwd uit soldaten en vloten die je heb gewerft.
Te meer missies en mensen je recruit, de hoger je EMS.

Iedereen moet toch even veel missie doen?of niet?Hoe is dan de kracht van de ene meer dan de andere?

Iedereen moet toch even veel missie doen?of niet?Hoe is dan de kracht van de ene meer dan de andere?

Side missions.

Er zijn ook bonussen en allerlei dingen die je kan ontdekken.
Niet te vergeten de DLC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan