Mass mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERBIST

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Vraagje iemand een idee hoe gemakkelijke een nieuwsbrief te versturen naar verschillende mensen maar in het veld aan mag deze persoon enkel zijn email adres zien niet deze van de andere geadresseerden.

Middels AAN gaat dat niet lukken maar met BCC wek. Geen enkel persoon kan dan zien naar wie het gestuurd is.

Soms zie je het veld BCC niet staan en moet je dat in de instellingen van je email programma even opzoeken en aanzetten.

Bcc

Maar ik wil dat de persoon aan wie het gericht is zowel met deze BCC enkel zijn adres ziet staan als je met BCC werkt ziet hij niets staan

Nee dat klopt BBC is Blind Carbon Copy en is juist hiervoor om geen adressen te laten zien

Ben bang dat het niet anders gaat. Je kunt nog proberen on in in je mail programma een verzendlijst te maken waar je alle mail adressen in stop en kijken of je het daarme lukt maar ik denkt dat je het hiermee ook niet lukt omdat ik denk dat je dan de naam van de verzendlijst te zien krijg ipv de naam.

Je zult denk ik op zoek moeten naar een programma die speciaal bedoelt is om nieuwsbrieven te versturen en niet via een standaard email programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan