Mat****a cr-587-B

Status
Niet open voor verdere reacties.

takkie

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Aantal dagen geleden ben ik begonnen met het installen van een cd-speler bij een vriend thuis....
het gaat dus om de cd-speler die in de titel is vermeld (Mat****a cr-587-B) die ik wel in de bios, dos en windows krijg te herkennen maar hij speelt simpelweg geen cd-s geen enkele cd.

Nou had ik net nog ff op google gezocht naar drivers hiervoor maar die ik heb gevonden (58x_9x.exe) bracht me geen stap verder.

Nou weet ik uit ervaring met dat ding (was vroeger van mij) dat ie soms wel eens vuil was. Maar ik had hem net nog schoongemaakt en nu leest ie nog steeds niet.

Iemand zin om mij verder te helpen hierbij.. ?
alvast bedankt, Takkie

Gebruik je originele CD's of kopietjes? Dat type is nogal verouderd en kan wellicht niet omgaan met kopietjes.

Heeft die speler et altijd gedaan? Best kans dat de lens beschadigd is tijdens et reinigen of misschien is et loopwerk kapot.

'tjah, hij heeft het inprincipe altijd goed gedaan... kon wel eens zijn dat ik er even in moest blazen (om stof los te krijgen) en dan met de stofzuiger er op... maar dat kwam zelde voor.

Nou heb ik hem weer in me eigen computer en nou doet ie het hier ook ***** :(

in mijn comp heb ik ook nog een aopen dvd speler die wel wordt herkent maar geen cd's of dvd's afleest (orgineel niet en kopiez niet)

Nou weet ik niet of die 2 elkaar dwars liggen, maar lijkt me niet.
Het is dus nou zo dat mijn speler zelfs in mijn computer loopt te *****n, probeerde orginele cd van warcraft er in te doen maar geen autorun, windows kon de cd zelf ook maar moeilijk starte :(

help! :(

**edit... dit was me oude account, dus ik ben takkie :) maar ga verder als ZyroX vanwege me cookiez**

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan