mat****a uj-840d dvd/cdr brander in hp laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

damasterman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
LS

mijn vriendin heeft een hp ze2345ea laptop. Leuk laptopje en branden doettie allemaal goed behalve muziekcd's. Op bepaalde zelfde plaatsen geeft ie een tik van overslaan als je gebrand hebt. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zit zelf aan andere firmware te denken maar waar vind ik deze? Er zit nu versie 1.02 in.

Groeten dennis

de firmware zal het niet zijn. meestal heeft een firmware update zin als het in het lees gedeelte zit. probeer eens een ander brand programma en probeer eens een ander merk cd's om te branden. als een film word gebrand, speeklt deze dan wel helemaal goed af? zit er in die film dan geen tik of soortgelijk?

die doet het wel goed, de film. Hij is wel goed leesbaar dus geeft geen fout. Ik gebruik de laatste versie van nero 6. ook andere media of snelheden geven hetzelfde resultaat. bedankt voor je snelle reactie overigens

probeer eens een muziek cd te kopieren met nero, dus niet liedjes van het internet, en kijk dan eens of je het probleem nog hebt. is het probleem dan weg, dan ligt het aan de liedjes, blijft het probleem, probeer eens een ander brand programma.blijft het probleem? dan zou je cd brander misschien wel eens defect kunnen zijn, neem in dat geval contact op met hp en laat hun eens een troubleshoot op de cd/dvd brabnder doen.

verschillende muziek had ik al geprobeerd, kheb inmiddels hp ook gemaild. Weet niemand toevallig waar je software voor mat****a branders kunt downloaden?

groeten

bork zei:

bedankt voor de suggestie, maar daar had ik natuurlijk allang gekeken ;)

UPDATE: met sonic (volgens mij recordnow; kweet het niet meer precies) dat erbij zat doettie naar het schijnt wel goed. Met de laatste versie van nero 6.6.0.18 niet. Raar dus zal dus blijkbaar in programma;'s ergens zitten lijkt me? Ik wil het toch graag in orde hebben met nero, zouden hier instellingen/drivers ofzo verkeerd ingesteld kunnen zijn?

Groeten

Sonic RecordNow samen met Nero is vragen om problemen.

Nero en Roxio gaan niet samen door 1 deur!!!

Dus het is of de 1 of de ander

BANDIT123 zei:
Sonic RecordNow samen met Nero is vragen om problemen.

Nero en Roxio gaan niet samen door 1 deur!!!

Dus het is of de 1 of de ander

Dat had ik, alleen nero. Nu er sonic weer bijgezet (stond er origineel op) en nu geeft sonic geen problemen en nero nog steeds. ik wil eigenlijk alleen nero

Dan zal je toch Sonic er af moeten halen,ook alle register verwijzingen

BANDIT123 zei:
Dan zal je toch Sonic er af moeten halen,ook alle register verwijzingen

en registervermelding gewoon met een registry cleaner of handmatig zoeken door het register bijvoorbeeld op "sonic" en die dan handmatig verwijderen?

groet :thumb:

Dat is correct.
En kijk ook in Program/Common en leeg de folder Windows/Prefetch.

ok bedankt, maar welke geniet voorkeur: handmatig of registry cleaner? Of gewoon beide doen?

damasterman zei:
ok bedankt, maar welke geniet voorkeur: handmatig of registry cleaner? Of gewoon beide doen?
Eerst met Cleaner en er na nalopen of er wat is achter gebleven

MAAK WEL EERST BACKUP VAN JE REGISTER

Laatst bewerkt:
BANDIT123 zei:
Eerst met Cleaner en er na nalopen of er wat is achter gebleven

MAAK WEL EERST BACKUP VAN JE REGISTER

gaat voor de bakker komen, bedankt zover!, ik ga het einde van de week proberen en zal dan de status van deze thread wijziging

groet dennis

UPDATE
gisteren alles nagelopen, nero v6 + sonic v7 eraf, register gecleaned + nagelopen, van toepassing zijnde common folder weg, services nagelopen, prefetch nagelopen, daarna alleen nero v7 geinstalleerd en blijft helaas hetzelfde euvel vertonen met nero. Dus altijd op dezelfde plaatsen bij een gebrande muziek cd een overslag tik als het waren.
Ook sonic erbij geplaatst, en hierbij is dit niet het geval. Iemand suggesties nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan