Mat****a UJ8E1 werkt niet mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leek1955

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2013
Heb deze speler in mijn Asus N76VB zitten, hij wordt wel herkent in "mijn computer" en staat ook zonder vraag- en uitroeptekens in apparaatbeheer.
Echter gaat deze niet open middels de druk op het knopje en ook niet via mijn computer, rechts klikken en uitwerpen.
Als ik 'm via de noodknop [ paperclip ] open ,gaat het wel, maar dan herkent-ie geen dvd / cd als ik die erin doe.

Ik denk zelf dat de speler defect is, maar hoor graag jullie meningen en / of suggesties.

Dank!

Rinus

Tja, moeilijk voor ons om te weten of dat ding kapot is of niet.

test hem in een andere pc, doet hij het daar ook niet zoals het hoort, dan denk ik dat je een andere moet aanschaffen.
gelukkig zijn ze niet duur.

Bedankt voor je reactie.
Heb helaas geen andere PC in de buurt om deze te testen.
Ik zal misschien moeten gokken en een andere aanschaffen.

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben het hier over een dvd / cd speler en niet over een dongle.

Een exteren dvd/ cd brander is ook niet duur, zelf ooit gekocht voor 19,90 omdat ik een mini pc had waar geen brander in kon/zat.

Hallo

"We hebben het hier over een dvd / cd speler en niet over een dongle."

Uiteraard hebben we het hier over een dvd / cd speler ....

Die dongel is om betrokken toestel snel/goedkoop/eenvoudig te kunnen testen , wat ik ook heb vermeld --> "Dit is prima bruikbaar om toestellen te testen ..."

In de latere toekomst ook nog bruikbaar voor ettelijke andere doeleinden.

Een exteren dvd/ cd brander is ook niet duur, zelf ooit gekocht voor 19,90 omdat ik een mini pc had waar geen brander in kon/zat.

Straks koopt betrokkene een extra toestel , en blijkt dat deze niet defekt is ...

Enfin ... T.s kan uiteraard ook lezen , en zelf beslissen ... , lever hem enkel de korrekte info.

Peter

Voor mij was het wat onduidelijk wat je nu bedoelde. Mijn excuus hiervoor.

Ik zag het plaatje en dacht....hu....dongle? Vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan