Mat****a UJDA770 DVD/CDRW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2002
Op mijn laptop (Packard Bell) heb ik een probleem met mijn cd/dvd-reader/writer. Telkens als ik mijn laptop opstart en ik een cd wil afspelen ziet hij helemaal niets in de verkenner als ik er een cd in stop, of het nou een originele cd is of een gebrande.

Dan ga ik naar apparaatbeheer, schakel hem uit en dan weer in. Dan werkt hij weer. Maar dat moet ik dus elke keer als ik mijn laptop opnieuw opstart.
Met een CD opstarten lukt nog wel, bijvoorbeeld met knoppix. Dus ik vraag me af of het aan Windows ligt.

Ik heb hem ook al verwijderd uit de apparaatbeheer waarna hij het weer opnieuw installeert als ik de laptop weer opnieuw opstart. Ik kan geen firmware vinden (maar ben ook niet zo goed in zoeken).
Wat nu, terug naar de winkel dan maar?

PS. Matsh..ita dus. :D

Niemand die iets weet? :confused: Mijn usb-poorten werken ook al niet goed.

Had je de laptop nog gescant op virussen en spyware?

Ja, daar ben ik niet verder mee geraakt. Maar ik ga morgen (eigenlijk vandaag :D) naar de winkel. Ik laat het topic nog eventjes op onopgelost voor de zekerheid.

Nog naar de winkel geweest?
Dit kwam nog bij me op, in de eerste instantie dacht ik dat het niet bij jou van toepassing was, maar misschien ook wel.
Maar misschien ben ook wel te laat nu.
Enfin, ik/we horen het wel.

Sorry, bijna m'n topic vergeten. :o Ik heb de herstelconsole geprobeerd en het meeste is opgelost, alleen heb ik nog een kapotte usb-poort. Dus zal ik toch nog terug naar de winkel moeten. (Heb wel nog andere usb-poorten, maar heb toch nog garantie)

pakard bell

ik heb ook packard bell en mij is het ook gebeurt

ik had een cd gekocht die op het vlak een paar kwastjes had

als je het dan afspeelt kan je de taal kiezen (dan moet je naar dat nummer van lietje)

en dan zegt hij over 5,4,3,2,1,en dan hoor je (pieppppppppppppppp) en dan is hij schoon

als dit niet werkt (werkte bij mij ook niet) moet je packard bell bellen en zeggen dat je cd helemaal kapot is (niet zeggen ddat hij nog wel iets kan met cd anders nemen ze het neit sirreus) dan moet je hem versturen en dan krijg je een nieuwe

doeiiiiiiiiiii ik hoop dat ik je kon helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan