• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

materiaal uitlenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lurpe

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
hoi,
ik heb hier iets gedownload waar ik zeer tevreden over ben maar mijn probleem is dat er maar 48 rijen zijn om iets uit te lenen graag zou ik dat naar 100 krijgen als er mij iemand zou kunnen helpen
alvast bedankt

Bijlagen

kopieeren wil niet ?

heb het vlug eens bekeken en er is toch nog iets niet in orde.als bv kristof de spitschieter wil lenen dan moet ik op cijfer 1 dubbelklikken en dan komt hij onderaan te staan met automatisch de datum van uitlening ingevuld en als hij hem terugbrengt moet ik terug op 1 klikken en staat hij terug bovenaan met de datum van teruggave daar zit namelijk het probleem als ik rijen bijmaak komt hij niet onderaan

Code:
If Not Intersect(Target, Range("E2:E[COLOR="#FF0000"]100[/COLOR]")) Is Nothing Then

Bovenstaande regel aanpassen in macro

Bij Namen beheren het bereik van rngStoelen ook nog aanpassen naar 100.

Uiteraard d e nummering in kolom E nog aanvullen.

de bovenste regel kan ik aanpassen,maar namen beheren en het bereik aanpassen naar 100 vindt ik niet.ik ben nogal een leek.
mvg lurpe

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke XL-versie gebruik je ?

In het lint bij Formules >> Namen beheren >> RngStoelen aanpassen.

bedankt nu is het zo als het zou moeten zijn .bedankt voor de vlugge antwoorden
mvg lurpe

Laatst bewerkt door een moderator:
@lurpe Onnodige quotes verwijderd. Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan