Goedemiddag access hulpverleners,
Als beginnend access gebruiker zit ik met het volgende:
Ik heb de volgende tabellen:
Artikelen --> hierin staan 3 kolommen: productomschrijving, Leverancier, Prijs
Projecten --> hierin staan verschillende projecten
Materialen --> in deze tabel zouden de materialen die gebruikt worden per project moeten komen.
Mijn vraag is, hoe krijg ik het voor elkaar om per project de materialen aan te geven. Het is dan wel zo dat er per project verschillende materialen worden gebruikt, en ook het aantal materialen varieert.
Vervolgens wil ik een rapport afdrukken voor de monteur die het project gaat doen. Op dit rapport moet een gedeelte uit de tabel projecten komen, en de materialen die gebruikt worden bij dat project.
Ik ben er al enige uren mee bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen. Het kan zijn dat het heel makkelijk is, maar ik zie het gewoon niet :shocked:
Grtz.
Patrick
Als beginnend access gebruiker zit ik met het volgende:
Ik heb de volgende tabellen:
Artikelen --> hierin staan 3 kolommen: productomschrijving, Leverancier, Prijs
Projecten --> hierin staan verschillende projecten
Materialen --> in deze tabel zouden de materialen die gebruikt worden per project moeten komen.
Mijn vraag is, hoe krijg ik het voor elkaar om per project de materialen aan te geven. Het is dan wel zo dat er per project verschillende materialen worden gebruikt, en ook het aantal materialen varieert.
Vervolgens wil ik een rapport afdrukken voor de monteur die het project gaat doen. Op dit rapport moet een gedeelte uit de tabel projecten komen, en de materialen die gebruikt worden bij dat project.
Ik ben er al enige uren mee bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen. Het kan zijn dat het heel makkelijk is, maar ik zie het gewoon niet :shocked:
Grtz.
Patrick