Geheugen
Beste,
Het lag inderdaad aan het geheugen, ik heb achteraf maar tot 1350 maar voorloig geneg.
Zo`n matrix formule vreet geheugen. de macro doet er nu 1,5 dag over om de gegevens te verwerken zo`n 10000 regels.
Ik heb in de opmaak van de matrix formule de regels een kleur gegeven, heb dit invloed op de presatie van de matrixfoumule ?
Fysiek geheugen blijf rond de 70% hangen, tijdens het draaien van de macro
Groet HWV
Aanvullende informatie
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/538223-Lijst-overzichtelijker-indelen-met-VBA
Ik heb een lijst met omzetten van accountmanagers, deze lijst is opgebouwd in datum, accountnummer, accountnaam, debiteurennummer, debiteur naam, omzet, en marge
Het probleem is dat dit allemaal onder elkaar staat dus van accountmanager 1 staat al zijn klanten per maand onder elkaar.
Om daar een overzichtelijke lijst van te maken heb ik daar een macro omheen gebouwd.
Deze zet de accountmangers allemaal appart in een sheet, via de matrixformule zet ik de maanden horizontaal en de debiteurennummers met naam vertikaal met de omzet per maand erachter.
Daarna per sheet opslaan, op een opgegeven plek
Het hele gebeuren is dynamisch opgebouwd wat het toch wel wat ingewikkelde maakt.
Via het form een matrixformule gekregen maar zoals gezegd loop hij daar aardig mee te stoeien.
Zou er niet een ander mannier zijn om dit sneller te laten verlopen.?