Matrix infinity chip uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

tcatzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
3
Beste iedereen,

Tot voor kort speelde mijn ps2 nog al mijn gebrande spelen af, maar ik heb op 1 of andere manier mijn chip uitgeschakeld en kan daardoor geen gebrande spelen meer spelen. Hoe moet ik mijn chip weer inschakelen?

Wie o wie weet hoe dit wel moet!

Alvast bedankt
 
Beste iedereen,

Tot voor kort speelde mijn ps2 nog al mijn gebrande spelen af, maar ik heb op 1 of andere manier mijn chip uitgeschakeld en kan daardoor geen gebrande spelen meer spelen. Hoe moet ik mijn chip weer inschakelen?

Wie o wie weet hoe dit wel moet!

Alvast bedankt


WELKOM OP HELPMIJ

kan het zijn dat als je de powerknop aanzet dat je die dan ff lang moet inhouden

zodat die chip zich weer inschakeld?
 
Knop je achter op de PS2 uit en aan zetten, bij mij werkt de chip dan weer. Chip uitschakelen, moet ik de reset ingedrukt houden tot de PS2 uit is en dan aanzetten via de resetknop.
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk dus ook weer verschillend

zag op een ander forum uitschakelen: powerknop lang indrukken(niks over inschakelen)

mijn logica: inschakelen powerknop lang indrukken:D :D :D
 
Harstikke bedankt voor de reacties, maar ze werken allebij niet.
Ik was aan het proberen om hem aan te sluiten bij een vriend van me toen hij aangesloten was had ik geen kleur dus ik nog een paar keer proberen aan te zetten in ineens kwam ik in een menu waar color staat daar heb ik denk ik iets meegedaan waardoor de chip zich niet meer inschakeld bij het opstarten(je ziet bij het opstarten van een normaal spel geen playstation 2 infinity etc.) Misschien kunnen jullie hier iets mee?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan