• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Matrix probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rontermaat

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Berichten
128
Beste lezer,

Ik ben voor de BMX een bestand aan het maken waarin automatisch aan de hand van leeftijd en aanwezigheid de wedstrijden worden in gedeeld.

even kleine uitleg hoe een bmx wedstrijd werkt.

de rijders worden ingedeeld op leeftijd,
vervolgens worden de rijders ingedeeld in rit nummers met een maximum van 8 rijders (dus bij 9 rijders in 1 leeftijd word het opgedeeld in 4-5rijders enz)
een rit word verdeeld in 4 wedstrijden 3x manches en een finale daarin kunnen punten verdiend worden
en uiteindelijk word degene met de meeste punten in zijn klasse de winnaar




Nu lukt het wel om de matrix zo te krijgen dat er op leeftijd word gesorteerd.(zie blad wedstrijd inschrijvingen)
Ik zou graag willen dat vanuit die lijsten in de wedstrijd formulieren (blad wedstrijd 1, wedstrijd 2 etc.) worden gemaakt
ik dacht dit te doen d.m.v. ritnummers, echter krijg ik de matrix niet zo dat het werkt

misschien hebben jullie een idee...…

en dan nog een vraagje is het mogelijk om de behaalde punten terug te koppelen aan de naam op het eerste blad?


ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en hoor het graag
 

Bijlagen

  • test club wedstrijd.xlsx
    186,2 KB · Weergaven: 12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan