Matrox Millennium G550

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreydude

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Ik heb een probleem met mijn video kaart..
Het is dan wel een oude pc maar de video kaart werkt niet en kan niet eens een spelletje spelen of iets dergelijks.
Ik heb een video kaart: Matrox Millennium G550
Als jullie nog meer informatie willen zeg het maar even.

Nou meer informatie is geen overbodige luxe.

Het enige wat jij aangeeft is "het doet het niet op een matrox millennium kaart" en daar zal niemand een zinnig antwoord op kunnen geven.

Misschien handig om aan te geven wat het er niet doet.?
eventuele foutmeldingen?
Wat gebeurt er wel?
Welk besturingssysteem?
Heb je zelf al wat geprobeerd?
en omdat je zelf al aangeeft dat het een oud systeem is, wat zit er allemaal in dat systeem.voldoet het wel aan de systeem eisen van het programma wat je wil draaien.....

bij elke spel of iets andere geeft die aan dat de Direct3D niet beschikbaar is..
dit ligt aan mijn drivers?

ok ik heb de nieuwe drivers geinstalleerd maar er staat nu bij uitvoeren>dxdiag
Direct3D-Versnelling : niet beschikbaar
wat nu?

Een nieuwe videokaart kopen, want deze is al zo oud dat het geen wonder is dat het spel niet werkt. Geef een keer een paar tientjes uit en je bent van de problemen af.;)

Ik heb een probleem met mijn video kaart..
Het is dan wel een oude pc maar de video kaart werkt niet en kan niet eens een spelletje spelen of iets dergelijks.
Ik heb een video kaart: Matrox Millennium G550
Als jullie nog meer informatie willen zeg het maar even.

Hey,

toevallig ik heb ook een Matrox G550 :P (gisteren een pc gekocht die kaartje zat er standaard in) die heb ik gelijk vervangen voor de ati X1650pro :thumb:

Conclussie met de matrox G550 kun je geen een 3d spelletje spelen dat ik weet :P
je moet een nieuwe kaartje aanschaffen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan