Matshi*ta DVDRAM UJ-850S ATA werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramEikholt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2010
Goedemiddag,

Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn dvd-speler/brander niet meer kan branden, ik heb hier verder geen aandacht aan geschonken. Vandaag wilde ik mijn Vista herstellen dmv de hersteldvd. Hierbij kwam ik erachter dat mijn dvdstation ook geen cd`s meer kon lezen. Ik heb van alles geprobeerd, zoals muziekcds, lege cds en software cds. Na een paar uurtje googlen kwam ik erachter dat het wellicht kon liggen aan de upper en lowerfilter in de regedit. Ik ben naar de desbetreffende map gegaan (HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}) maar hier vindt ik geen upper of lowerfilters. Ik heb ook geprobeerd om mijn drivers te updaten, maar kan hiervoor geen software vinden. Het apparaatbeheer geeft aan dat het station goed werkt, heb hem al proberen te verwijderen maar komt terug naar reboot. Ook de BIOS geeft aan dat hij er nog in zit. Ik krijg ook geen meldingen of uitroeptekens in apparaatbeheer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of zelf dit probleem heeft gehad.

Alvast bedankt voor de moeite,
Bram

Misschien is deze gewoon stuk ??

Al in een andere pc geprobeerd of de kabelaansluiting gecontroleerd.

Ja kan inderdaad zo maar zijn dat hij overleden is, kheb namelijk wel de kabelaansluitingen gecontroleerd.

Ik heb hem wel als een verkleinwoord geplaatst.

Geef er dus geen garantie op;)(al heeft ie mijzelf en hier op forum al regelmatig de oplossing geboden)
Is de speler echt kapot dan helpt dit kruid ook niet meer....

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de speler dan echt gesneuvelt is, aangezien dat proggie ook niet werkt.
Iemand ooit gehoord van een schoonmaakdvd en/of ervaring hiermee?

Of er moet net toevallig iets voor de lazer zitten of anders....Naar de eeuwige jachtvelden ermee.

Geld gaan uitgeven voor een schoonmaak dvd terwijl je voor 20 euries een nieuwe hebt...weet ik mijn keuze wel.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan