mavericks installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Wellicht is er op dit mac os forum genoeg kennis om mij te vertellen of ik Mavericks kan downloaden? Op de reviews van app store staan zowel lovende als minder goede kritieken. ik zie er wel tegenop om voor problemen te komen die in die reviews aan bod komen. Ik heb nu Mountain Lion versie 10.8.5
Graag zie ik de reacties tegemoet.
Ton Magielse.

Zonder te weten welk Apple product je hebt, (model, uit welk jaar, aantal geheugen) kan ik niet zeggen welke versie je het beste kan draaien.
Welke problemen worden er in de reviews beschreven?

Mxericks installeren

Beste Woutertjuh88, hier de gegevens van i Mac. Ik heb een iMac 27 2.7 GHZ en 4GB geheugen. En ik heb versie 10.8 Mountain Lion. Hij is aangeschaft oktober 2011.

Welke problemen worden er in de reviews beschreven?

Je kunt mavericks draaien, alleen raad ik wel aan om er extra geheugen in te (laten) stoppen.

mavericks installeren

De meeste reviews waren positief moet ik zeggen, de andere reacties waren hoofdzakelijk dat het systeem langzamer was geworden en dat onderdelen minder goed werkte, een zei zelfs een totale nachtmerrie, ook klachten over internet, iphoto werkte ook niet naar behoren.
Maar jij denkt dat ik de update wel kan doen, dus ga ik de gok maken. Als dat gebeurd is zal ik je laten weten hoe het gaat. bedankt voor je reactie.

Als het langzaam wordt heb je te weinig geheugen of je harde schijf is defect. Andere mogelijkheid kan zijn dat je rommel software ( clean my mac en dergelijke) hebt draaien.

Third party software werd in het begin niet goed ondersteund, maar dat ligt niet aan Apple maar aan de maker van de third party software. Voor iPhoto is er ook een update uit gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan