Max omvang WordPress pagina veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnevdD

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2007
Hoe kan ik de maximale omvang van een WordPress pagina veranderen. Ik heb een aantal speciale pagina's die ca 1,2 MB groot zijn.
Daarop krijg ik van WordPress een foutmelding: "Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 524266 bytes) in /www/htdocs/xxxxxxl/wp-includes/formatting.php on line 577".
Zijn er mogelijkheden om de maximale omvang te omzeilen?

Daar zijn wel mogelijkheden voor, maar een en ander is afhankelijk van de hosting die je gebruikt en wat je daar in de configuratie mag aanpassen. Op deze pagina vind je een aantal mogelijkheden om de limiet te verhogen. Of het gaat werken, is afhankelijk van wat je host toestaat om aan te passen.

Je moet je wel realiseren dat de foutmelding er niet voor niks is, de "oplossing" op de pagina die ik hierboven vermeld is naar mijn mening het omzeilen van het probleem. Het zou zomaar kunnen dat één of meerdere plug-ins op je site teveel geheugen gebruiken en je daardoor deze foutmelding krijgt, daarnaast zijn er ook nog andere oorzaken mogelijk. Ik zou dus kijken naar de echte oorzaak van het probleem in plaats van het probleem te omzeilen door de geheugenlimiet te verhogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan