Max Payne 2 DLL Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kylianvb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Berichten
2
Hallo!
Na de installatie van dit heerlijke spel (demo was top), kreeg ik de melding dat hij 1 of andere DLL miste. Ik zocht deze op op het internet, en plakte deze in mijn system folder. 'Oké' dacht ik, ready to go. Maar nee, hij had nog een DLL nodig. Dit ging zo even door, en ik had na een tijdje elke DLL die nodig was, maar nu kreeg ik de melding waar ik nu op vast zit.

"Kan etrypoint van procedure ??1G_Image@@QAE@XZ niet vinden in DLL-bestand grphmfc.dll."

Dit was 1 van de DLL-bestanden die ik hiervoor had gedownload, en ik heb deze meerdere malen herplaatst met een andere download van dit bestand. (Had immers aan de versie van het bestand kunnen liggen oid.) Ik zit nu dus behoorlijk vast, en vraag jullie, oh computergoden, om mij te helpen.

Nog wat andere info, als nodig. Mijn hardware kan deze game gewoon runnen, en de demo werkte perfect. Ik heb Windows XP als besturingssysteem, en het ligt ook niet aan de DirectX.

Alvast bedankt!
-Kylianvb
 
Laatst bewerkt:
Je moet die DLL's toch niet in system map zetten, maar in bijvoorbeeld C:/Program Files/Max Payne (bijv.)? Of bedoel je dat?:)
 
Hmm, ik deed de anderen allemaal in systemfolder, en dit werkte. Al deze werkten, dus het moet wel aan de DLL zelf liggen, niet aan de installatie.. Maar toch bedankt :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan