Max Payne doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DwayneGraafland

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
23
Hallo,

Ik heb pas Max Payne gehaald omdat Max Payne 2 me zo goed beviel. Maar de nieuwe die ik gehaald heb doet het niet. Als ik, nadat ik op nieuw game heb geklikt, begint het filmpje en daarna zegt mijn computer dat hij afgesloten moet worden. Dat is om twee redenen heel raar:
- Max Payne 2 doet het wel
- De tutorial (een soort beginners-level) doet het wel.
Weet iemand wat er aan de hand is? Het kan niet aan mijn video-kaart liggen, want deel 2 en veel andere spellen doen het perfect. Ik hoor graag van u!
 
is het spel origineel?

probeer het spel eens opnieuw te installeren.
 
Max payne is al een ouder spel dan deel twee.

Geef eens wat meer informatie over je pc/laptop. Welk besturingssysteem bijvoorbeeld. Ik kan me indenken dat het spel onder Vista niet/niet lekker draait, omdat dat nog niet bestond ten tijden van deel 1 van het spel. En geef voor het gemak ook even de specificaties zoals moederboard en videokaart.

Heb je al geprobeerd om het spel te spelen in de compatibiliteitsmodus? Rechtklik op het icoon van het spel, ga naar compatibiliteit en zet deze eens op xp sp2 (bij Vista) of op win 98 (bij win XP) en probeer het daarna nog eens.

Wwelke foutmelding krijg je precies te zien? of is er helemaal geen foutmelding
 
Sorry voor het late antwoord; maar Max Payne doet het weer goed! Ik heb wat gedownload waardoor het probleem opgelost werd! Maar ik wil jullie erg bedanken voor alle tijd die jullie erin gestoken hebben, erg bedankt!

MvG, ~-~ Dwayne Graafland ~-~ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan