Max payne2 chapter2 part2 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

clioke

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
398
Weet iemand hoe ik hier uit geraak?
Er is geen mens meer te bespeuren, iedereen morsdood!

Ik loop al een ganse dag van boven naar beneden en weer terug, maar kan geen uitweg vinden!!
Waar zit het addertje?

Onderaan in de parking is niks meer (buiten wat auto's) en buiten aan het hek is ook niks te zien.

Wie weet raad? :confused:
 
Ik ken het spel niet, maar probeer eens helemaal naar boven (via lift en zo), nog verder omhoog, rechts over de brug, volgende kamer veel schieten en dan door de deur daar in de buurt.

Is dat wat?
 
Ik heb het spel ook, zou je een screenshot of een filmpje kunnen maken van waar je bent. Ik heb hem al een paar keer uitgespeeld en ik denk dat ik je wel kan helpen.:rolleyes:
 
Ben toch verder geraakt nu.

Ik heb de level opnieuw begonnen en nu was hij zo uit.
Er stonden van die rode munitie dozen op die bruggen (binnen in die grote hal van dat gebouw).

Ik moest die opblazen nadat ik over de brug was.
de 1e keer dat ik ze de lucht in liet gaan zat ik nog aan de verkeerde kant van de brug. dus geen doorgang meer mogelijk.



Nu zit ik vast bij het volgende stuk, waar die ene gast in dat grappige grote baseballpak zit.
De commando's komen op een bepaald moment echt van overal... :eek:
 
dat stukje is het moeilijkste van alles, maar daar heb ik mijn codes voor:thumb:
 
die werken bij mij helaas niet.

Ik geraak maar niet in die console of developer mode ...:confused:
 
Hoe kan ik nu eigenlijk de commando-regels oproepen?

Met F12 lukt het niet...
Ik heb hem 1 keer tevoorschijn kunnen toveren door een toevallige combinatie van toetsen, maar kan het niet meer vinden.

ik dacht dat het met deze toets ~ was, maar hoe geef ik deze in in het spel?:eek:
 
maar hoe geef ik deze in in het spel? = die snap ik niet helemaal:confused:

Maar in ieder geval,

Je moet bij de snelkoppeling op eigenschappen klikken en dan bij "doel" moet je er
"-developer" achter zetten.

ZO: "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer

Als je nu gaat spelen kan je onder het spelen op tilde ~ drukken en dan kom je in het code menu.:thumb:
 
Je moet bij de snelkoppeling op eigenschappen klikken en dan bij "doel" moet je er
"-developer" achter zetten.


Heb ik gedaan.
Als ik op ~ druk gebeurt er niks.
Gisteren heb ik op zoveel moeglijk toetsen tegelijk gedrukt (lol) en toen kwam het wel tevoorschijn, maar toen ging het weer niet terug weg!:eek:
 
ja, dan weet ik het ook niet meer:( ik heb nooit problemen gehad met de ~ knop.

Maar alsnog succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan