Max resolutie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krisso

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo ik had nog een klein vraagje..
Over de ATI Radeon HD2400 Pro 512MB
Als ik het spel WarRock of BF2 speel op wat voor max resolutie kan ik hem dan zetten?
En kan ik hem dan ook op high zetten?

Alvast bedankt :thumb:

Je kan het allicht proberen, aangezien het ook afhangt van je processor en werkgeheugen. Zo an sich kunnen we er dus weinig over zeggen, behalve dat je kaart niet de sterkste is, hij is niet echt bedoeld voor die-hard gamen. Op een hoge resolutie en de settings op high zal waarschijnlijk niet lukken dus, met BF2 dan. Met dat andere spel heb ik geen ervaring.

Je kunt anders even kijken op www.systemrequirementslab.com of je pc de minimale specificaties (of liever de recommended specifications in dit geval) haalt en dan even per spel uittesten wat het beste werkt.

Kortom: probeer het gewoon even wat het beste compromis is tussen schoonheid en snelheid.

Edit: wat ik heb bij spellen is dat 1024 x 768 er bijna hetzelfde uitziet als 1440 x 900, maar dat ie alsnog veel sneller werkt op 1024 x 768. Op een hoge resolutie spelen komt de schoonheid van je graphics dus niet altijd ten goede.

Laatst bewerkt:
Oke maar ik heb de kaart nog niet ik ga hem binnenkort bestellen maar 1024 x 768 vind ik wel voldoende.
En ik ga verder ook niet die-hard games spelen ofsow..
iig bedankt..

Nog suggesties?

Ik zou die kaart nooit kopen, de HD2400 is gewoon een heel zwakke kaart!!!

Tjah ik vind hem redelijk prima voor mijn systeem.. ik heb niet zo'n goed systeem..

Geef eens wat meer info over je systeem dan!
Moederbord, processor, geheugen en huidige videokaart.

Ik denk echt dat je op het punt staat een miskoop te doen!

Hier het moederbord met een onboard videokaart: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=P4VM8
Processor: Intel Celeron D 325J @ 2533Mhz
Geheugen: 512Mb maar als ik de videokaart bestel bestel ik ook gelijk 512MB er bij.

Hier genoeg info of is er nog wat wat ik niet genoemd heb.

Alvast bedankt

EDIT: oei dat wist ik niet van de HD2400 Pro.. 512mb hea..

Laatst bewerkt:
ik heb ze ff vergeleken.. toch maar voor X1650 pro gaan?
En die kaart kan WarRock en BF2 dus ook aan?

Ja hoor, is echt een prima kaartje, zeker voor jou systeem!!

Oke erg bedankt.. ik ga nu toch maar voor de X1650 pro :thumb:
Ben blij dat je het hebt gemeld :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan