Max Settings Flight Simulator X

Status
Niet open voor verdere reacties.

iNFecT

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2012
Hallo

Ten eerste wil ik iedereen een voorspoedig 2014 wensen!

Daarnaast heb ik nog een vraagje over mijn computer, ik wil namelijk graag Microsoft Flight Simulator X spelen op maximale settings.
Nu is mijn vraag: welk van de volgende onderdelen uit mijn computer zou ik moeten upgraden om dit spel op z'n hoogste settings te kunnen spelen?

Mijn specs:
CPU: Intel Core i7-2600 @ 3.40GHz
GPU: Point of View GeForce GTX 280 1GB
RAM: 8GB
Moederbord: Gigabyte H61M-S2P-B3

Alvast bedankt!
iNFecT

(Voorbeeld:
[video=youtube;7Rs_goQ9h-c]http://www.youtube.com/watch?v=7Rs_goQ9h-c[/video])

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn deze specs goed genoeg voor FSX Max settings.

Als je het landschap bedoeld, in het voorbeeldfilmpje wordt een stuk lager gevlogen en is dan veel gedetailleerder.
Maar misschien dat FS2004freak er iets over kan zeggen.

als je misschien even een Screenshot kunt maken terwijl je lager vliegt dan kan ik een beetje zien wat het probleempje is.

Het kan misschien liggen aan de downloads voor fsx. De foto van de Transavia was een download, maar ik weet niet hoeveel je al hebt gedownload? Ik had een keer dat alle textures verdwenen waren door 1 download dus misschien zijn die van jou verminderd door teveel downloads.

de 737-800 van Transavia is de enige download die ik heb in FSX, daarvoor had ik deze (slechte) textures ook al.
Zou het misschien kunnen dat al die lui op YouTube addons gebruiken zoals bijv. Rex en dat het er daarom zo strak uitziet?

Laatst bewerkt:
Dat is het probleem dan. Maar FSX is daarentegen ook bedoeld om het vliegen zo goed mogelijk na te maken en niet de hele wereld.

Ja, dat is waar. Maar toch vraag ik mij af waarom de scenery er bij mij zo uit ziet op max. settings

Inmiddels REX 4 geïnstalleerd, textures zien er goed uit nu.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan