Maximaal aantal reparaties!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Ooit toen ik begon op dit forum, ik had een probleem met een pc. anno 2009
dat heb ik nu nog steeds!
ik weet het, jullie zullen miss. wat gek van mijn posts worden over dit probleem.
Misschien zijn het er ondertussen wel meer als 100. (niet allen hierover gepost :p, heb ook een beetje andere geholpen :D)

6 reparaties verder, 5 keer opsturen voor garantie. en nog steeds volop problemen.
Bij een game lijkt mijn scherm nu wel infrarood weer te geven :p zie bijlagen:
100_3845.jpg
100_3843.jpg
100_3844.jpg
Untitled.jpg

DIT KAN TOCH NIET!?!?!?!?!??!?!?!?!?

ooit begon het hier
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/472211-Vista-boot-niet?
100den post ten einde raad hier:
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1445373(zie laatste post)
en nu hier!

Om te voorkomen dat jullie me verkeerd begrijpen:
Ik zoek ondertussen geen oplossing meer voor het probleem, maar wil het anders gaan spelen, ik ga gewoon of geld terug of nieuwe ps eisen. Daar heb ik nu wel eens recht op dacht ik!

PS: er moet nu toch een keer een oplossing komen, geen zin meer in een 6e reparatie-poging. Ik heb buiten bovenstaande posts op een stuk of 10 internationale en nationale forums, heb er gezocht, heb er al 1 jaar lang veel werk en zorgen om.
Oh, ik kan je screenshots geven voor het geval je daar wat aan denkt te hebben.

Tja ... het begon dus met een gebruikersprobleem dat kennelijk is opgelost.
En voor de rest een heel verhaal waaruit blijkt dat je als 'gebruiker' nog meer zaken hebt gedaan, die niet tot 'garantie' leiden, maar gewoon aan jou acties te wijten zijn.
Als je een verlengde garantie hebt (want de standaard is inmiddels verlopen), herstel je met een recovery naar de oorspronkelijke instellingen c.q installatie.
Heb je het probleem dan nog, dan kan je mogelijk garantie claimen. Zo niet, dan zal je het met je apparaat moeten doen en heb je geen enkel recht op garantie.

@lazovicpsv
jmaar.... daar zijn tog regels/wetten voor

@vanveelen
pc is niet door mij stuk, dat heeft acer toegegeven.
Ik heb ook nog garantie! je krijgt 3 maanden extra na elke reparatie.
en wat recovery? er zit een helemaal cleane hdd met de voorgeïnstalleerde troep in...

mvg,
RMS123

Misschien gaan de componenten niet goed samen, vraag een ander soort pc aan, want dit slaat natuurlijk nergens op 6x een reparatie en 5x opsturen. Waarom snappen bedrijven niet, dat een nieuwe pc geven goedkoper is, dan 6x repareren met administratie kosten enzovoorts. Koop voortaan bij informatique ofzo, goeie ervaringen mee, kwaliteit perfect, snel geholpen, klant vriendelijk etc.

- www.informatique.nl

zoals je ziet ben ik daar best wel fan van, maar het is ook gewoon een goeie zaak, maar daar betaal je ook wel voor ;)

Laatst bewerkt:
dank voor tips, briefje erbij gedaan en krijgen als het goed is binnenkort een nieuwe!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan