Maximaal aantal verbindingen via TCP

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Wij hebben kabel van wanadoo en nu heb ik een nieuwe computer. Alles aangesloten en alles werkt. Het is alleen zo dat ik nog wel is een klein probleemje heb met internet. Als ik in mijn logboek kijk staat er de melding: TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.
Kan ik dit instellen of ligt het aan de netwerkkaart die in mijn computer zit (standaard type)?

Alvast bedankt.

Ja, er is een tweak op. Windows beveiligt je poorten als er te veel aanloggingen komen.
Ik moet even in mijn eigen threads zoeken. Ben zo terug.

Klik

Ik heb de patch gedownload en die ga ik zo proberen. Ik vraag mij alleen af waarom ik daar op mijn andere computer geen last van had:confused:.

Raar want die stond op die andere computer ook.

Ik heb de patch gedraaid en ik ga nu even afwachten of ik die melding nog krijg in het logboek.

Bedankt:thumb:

Laat je nog even weten of het is gelukt?
Ik moet het zelf ook nog doen.

Het is niet gelukt. Het is me wel opgevallen dat die melding verschijnt als Ares (p2p-programma) aanstaat. Zou dat de veroorzaker kunnen zijn?

Ja ik heb de computer opnieuw opgestart. Het is hetzelfde, maar wel met een duidelijke beschrijving van het probleem.

Ik kom er net achter dat ik het niet goed had gedaan dus ik ga het nu weer opnieuw aankijken.

Dan gooi ik die andere weg :)
Ares zou ik ook even uitzetten.

Ik krijg de melding alleen nog maar bij het opstarten van Ares. Niet meer tijdens het downloaden.
Ik ben ondertussen even naar onze andere computer gelopen. Die staat dag en nacht aan net als eMule. Daar staat de melding ook vaak in het logboek.

Die patch heeft er dus voor gezorgt dat ik de melding alleen nog maar krijg tijdens het opstarten van Ares.

Bedankt allemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan