Maximaal een paar browser windows open, daarna laden pagina's niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter fuego
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fuego

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Helpmij'ers,

Op een van mijn twee laptops heb ik een raar pobleem.
Het ligt niet aan de internet connectie, ik heb het bij anderen thuis en op kantoor ook.

Het probleem is dat ik altijd een maximum aantal browser schermen / tabbladen open kan hebben. Soms zijn dit er een stuk of 10, maar vaker maar 2 of 3. Het tabblad dat ik daarna open laadt geen pagina's meer, of zeeeer traag. De enige remedie is dan om beide browsers (IE én Chrome) te sluiten en weer opnieuw te openen om verder te browsen.

Ik gebruik Windows 7 64 bit met alle nieuwste updates en dergelijke. Verder heb ik de internet settings al teruggezet naar de standaard, maar zonder resultaat.

Verder heb ik ook geen applicaties open staan die internet verbinding opslokken en gebruik ik de Avira virusscanner en geen firewall.

Klinkt iemand dit probleem bekend in de oren? Ik heb het internet al afgestruind, maar zonder resultaat.

Alvast bedankt!

fuego

Hoi,
wanneer is het probleem begonnen? Heb je een upgrade van Vista naar Win 7 gedaan?

Nee, Win 7 was al op de laptop geïnstalleerd.
Ik heb geen idee wanneer het probleem is begonnen, wel vrij snel na de installatie...

Heeft iemand nog een idee?
Het lijkt er haast op dat het aantal verbindingen wordt beperkt en daarna helemaal wordt dichtgegooid.
Als ik bijvoorbeeld een youtube filmpje open kan ik geen enkele andere pagina meer openen totdat ik m'n browser afsluit en weer open. Als ik 'normale' webpagina's open (google, helpmij e.d.) kan ik er ongeveer 3 á 4 open hebben totdat dit probleem optreedt.

Ik heb nu in Avira Antivir de Antivir Guard en de Online Protection uitgezet en het gaat weer als een speer!
Zijn er toevallig meer die hier problemen mee hebben (gehad) en weet iemand een 'echte' oplossing?

Je kunt ook te goed beveiligd zijn en alles dichtspijkeren, met het resultaat dat alles supertraag gaat. Kijk eens naar het aantal invoegtoepassingen die in je browsers geactiveerd zijn (toolbars en auto-update van programma's e.d.).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan