Maximale aantal downloads

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Weet iemand hoe ik ook alweer in het register aangaf hoeveel downloads ik maximaal tegelijk mag downloaden, standaard staat dit op 2 en ik wil meer.
Altijd meer.

grtjs jjw

Zie bijlage.

Extensie veranderen in .reg en dan op dubbelklikken.

Bijlagen

Waarmee download je?

Wat betreft downloaden via IE, doe het volgende:

Kies Start >> Uitvoeren.
Typ in het dialoogvenster Uitvoeren de opdracht regedit en klik op OK.
Kies in de Register-editor HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion >> Internet Settings.
Rechtsklik in een leeg deel van de rechter schermhelft en kies Nieuw >> DWORD-waarde.
Geef de nieuwe DWORD-waarde de naam MaxConnectionsPerServer en open deze door erop te dubbelklikken.
Geef de waarde het getal 8 en stel Decimaal in.
Klik op OK.
Rechtsklik nogmaals in een leeg deel van de rechter schermhelft en kies opnieuw Nieuw >> DWORD-waarde.
Geef deze DWORD-waarde de naam MaxConnectionsPer1_0Server en open hem door erop te dubbelklikken.
Geef de waarde het getal 8 en stel Decimaal in.
Klik op OK.
Sluit de Register-editor

Mvg Patrick

Geplaatst door de jean

bij mij staat ie op 32 & 16 ...

Je kunt met de waardes experimenteren, kijk zelf tot welke waardes het nog lekker gaat.

Nou voorheen had ik dit op 20 staan, dat ging dan nog goed, ik kon het alleen niet meer vinden.

Dankjewel voor het reageren.

Geplaatst door jjw
Nou voorheen had ik dit op 20 staan, dat ging dan nog goed, ik kon het alleen niet meer vinden.

Dankjewel voor het reageren.
graag gedaan ...

Patrickt....

Is het verschil tussen "Perserver"en "Per1-0server" datik dan alleen maar op 1 site kan downloaden tot een max getal ingevuld of niet.
Ik begrijp niet helemaal het verschil tussen 2 regels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan